Cum se adaptează industria tehnologiilor informaționale la cerințele generației Z?

BUCURESTI - 26 aprilie 2022

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C, Media / Publicitate, Internet

Generația Z, adică copii născuți între anii 1990 și 2005, numără peste 60 de milioane de oameni, numai în SUA, care au capacitatea de a cumpăra noi produse și a lucra în domeniul tehnologiilor informaționale conform angajatului CyberSearch, Ltd & Shambliss Security Tony Sherwood. Acesta afirmă că în urma creșterii ponderii acestei generații asupra populației mondiale,

industria tehnologiilor informaționale

industria tehnologiilor informaționale

Acesta afirmă că în urma creșterii ponderii acestei generații asupra populației mondiale, Circa 26% din întreaga populație a globului o constă generația Z, mai toți liderii industriei tehnologiilor informaționale au început să introducă noi inovații și tehnologii ce ar putea atrage și îndeplini cerințele acestora.

Deși în această cursă pentru atenția generației Z participă mai toți giganții tehnologiilor informaționale, primii care au înțeles nevoia unui rebrending  au fost desigur casinourile și în special cele care dispun de jocuri pacanele online. Un studiu britanic a demonstrat faptul că aproximativ 17% din întreaga populație a Marii Britanii a trecut la cazinouri online, ceea ce a dus la un profit anual de circa 5.3 miliarde de lire sterline, numere ce la rândul lor demonstrează o politică orientată direct către persoanele prinse în mrejele vieții online, adică a Generației Z.

Securitate și încredere

Un studiu american arată că peste 63% din întreaga generație Z este extrem de îngrijorată de securitatea datelor personale când vine vorba de folosirea tehnologiilor personale. Un alt studiu arată că cel mai important factor care joacă un rol crucial la cumpărarea unui produs ce implică folosirea datelor personale este încrederea individului față de compania al cărui produs în achiziționează. Una dintre cele mai de încredere companii de tehnologii informaționale este Apple care se bucură de 44% din cei 1058 de cetățeni americani intervievați de Washington Post.

Unul dintre cele mai importante produse ale acestei companii este desigur Iphone-ul. Camfor site-ului Statista.com, în anul 2018 Apple a vândut circa 217 milioane de telefoane, ceea ce constă circa 69% din toate produsele vândute în primul cvartal și 59% în ultimul cvartal. Creșterea popularității acestui telefon se datorează în mare parte sistemului de securitate extrem de avansat și cu o rată mare de încredere față de celelalte companii de pe piața internațională. Toate aceste cifre se datorează tehnologiei Touch ID, prima dată introdusă în anul 2013 odată cu apariția revoluționarului Iphone 5S și tehnologiei Face ID, prima dată introdusă în anul 2017 odată cu apariția noului Iphone X.

Un alt gigant al industriei tehnologiilor informaționale care se bucură de o mai mare încredere a publicului este Google care se bucură de încrederea a peste 48% din cei 1058 oameni intervievați de Washington Post. Unul dintre principalele argumente care te face să ai încredere în Google este prezența interminabilă a acestuia în viața ta. Pentru a înțelege mai bine situația, trebuie să știi că peste 3.3 miliarde de oameni folosesc în prezent Google Chrome, ceea ce constă peste 66.7% din toți utilizatorii internetului, un procentaj aproape ireal de care dă dovadă gigantul informațional.

Social media

Influența platformelor de social media asupra generației Z nu trebuie subestimată sub nici o formă. Peste 42 % din toate persoanele ce fac parte din această generație afirmă faptul că sunt direct influențați moral și psihologic de social media, ceea ce înseamnă că platformele ca Facebook, Google sau LinkedIn au capacitatea de a influența direct calitatea și cantitatea de informație pe care această generație o primește zilnic. Facebook, unul dintre cei mai mari jucători ale acestei piețe, are un procentaj enorm al numărului de utilizatori a social media pe lună. 66% din toți utilizatorii de social media de pe întreg globul pământesc folosesc Facebook, ceea ce constă circa 2.910 miliarde de oameni lunar.

Aceste numere arată că, dacă telefonul sau tableta pe care o cumperi are mesagerul sau aplicația de social media pe care o folosești, acest model va deveni extrem de popular și încrederea față de compania ce produce astfel de telefoane va crește considerabil. Telefoanele Android, pe lângă ecosistemul Google au și Facebook preinstalat, ceea ce este un pas extrem de important atât pentru producătorii telefoanelor cât și pentru compania Facebook.

Deși ecosistemul Google este mai mult decât o platformă de social media, nu pot să nu ating această temă. Peste 1.5 miliarde de telefoane Android sunt vândute în fiecare an, ceea ce înseamnă că peste 1.5 miliarde de oameni folosesc anual tot ecosistemul Google care este preinstalat obligatoriu pe orice telefon care folosește sistemul de operare Android.

Design și aparența fizică

33% din toți oamenii ce au fost intervievați în cursul GFK Survey au afirmat că aparența fizică și design-ul unui produs ce face parte din industria tehnologiilor informaționale are un rol extrem de important la cumpărarea acestuia. Acest studiu a fost aplicat pe mai mult de 26 de mii de persoane din 22 de țări cu o vârstă între 17 și 25 de ani. Studiul făcut de portalul Growth from Knowledge arată clar că, pe lângă hardware și software, persoanele generației Z pun un mare accent pe aparența fizică a device-urilor.

Acest lucru a fost observat de marele brand de periferice pentru calculator. Compania elvețiană Logitech a prezentat recent mouse-ul și tastatura Pop care este livrată în trei culori și are un design pronunțat cu nuanțe retro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/bloomberg-it/cum-se-adapteaza-industria-tehnologiilor-informationale-la-cerintele-generatiei-z