Eficienta presei online pentru promovarea unui business

BUCURESTI - 24 august 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C, Media / Publicitate, Internet

In ultimii ani tot mai mult presa se muta in online, iar presa scrisa pierde tot mai mult teren in fata online-ului. Presa a fost si continua sa fie un mediu extrem de atractiv pentru diferitele companii care doresc sa se promoveze. Foarte multe companii foloseau presa scrisa pentru a cumpara spatiu publicitar si pentru a se promova in diferitele ziare si reviste care se gaseau si care continua sa fie prezente la chioscurile de presa.

comunicate de presa

comunicate de presa

In ultimul timp tot mai multe afaceri au realizat faptul ca presa online este mult mai eficienta atunci cand vine vorba despre promovarea unui business. Exista foarte multe metode si variante de publicitate online. Prin urmare orice firma, indiferent de dimensiunea companiei si indiferent de domeniul in care activeaza, va putea gasi o varianta prin care sa isi faca publicitate online.

 Atuurile presei online in promovarea unei afaceri

Presa online este foarte diversificata si vorbim aici de la ziare de renume care s-au mutat in online, pana la diferite bloguri ale unor ziaristi sau website-uri dedicate publicarii de comunicate de presa. Atunci cand vorbim despre presa online trebuie spus ca aceasta aduce o serie de atuuri comparativ cu presa scrisa.

 Primul si cel mai important atuu este dat de rapiditatea cu care circula informatia. Este foarte usor ca in foarte scurt timp de la publicarea unui comunicat de presa informatia sa fi ajuns deja la un numar important de public. Aria foarte larga de acoperire din punct de vedere geografic este de asemenea un alt aspect foarte important de mentionat ca si atuu al presei online. Prin intermediul online-ului poti ajunge la public tinta din cele mai indepartate colturi ale tarii.

 Cresterea gradului de vizibilitate al unei afaceri se adauga la atuurile mai sus amintite atunci cand vine vorba despre presa online. Aceasta crestere este data de faptul ca materiale precum advertoriale SEO sau comunicate de presa vor include un link care sa directioneze utilizatorii si cititorii catre website-ul business-ului tau. In acest fel potentialii clienti ajung direct pe website.

 Nu in ultimul rand vorbim despre targetarea directa a publicului tinta atunci cand vine vorba despre presa online. Prin utilizarea tehnicilor de optimizare SEO si a cuvintelor cheie relevante pentru orice afacere fiecare dintre aceste advertoriale SEO sau comunicate de presa vor fi afisate acelor utilizatori care cauta pe Google dupa cuvinte sau expresii asimilate business-ului tau, ajungand astfel la respectivele materiale de publicitate online.

Unde ne promovam afacerea online?

Atunci cand vine vorba despre promovarea unei afaceri in presa online este important sa ne asiguram de credibilitatea website-ului sau publicatiei unde vom publica un comunicat de presa sau un advertorial, dar si de autoritatea acestuia in randul motoarelor de cautare. Cu alte cuvinte nu trebuie sa alegem la intamplare website-ul sau platforma unde vom posta advertoriale SEO sau comunicate de presa pentru promovarea afacerii.

 Oferta de astfel de website-uri si de platforme este foarte numeroasa. Una dintre platformele de incredere si care acopera foarte multe nise atunci cand vine vorba despre comunicate de presa sau advertoriale SEO este www.ziare-pe-net.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/bloomberg-it/eficienta-presei-online-pentru-promovarea-unui-business