Omul care a restructurat strategia celor mai mari corporatii globale vine in Romania!

BUCURESTI - 1 martie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

“Regulile pietelor globale s-au schimbat. Organizatiile trebuie sa se schimbe odata cu ele” spune cel mai inovator management guru al momentului in deschiderea conferintei.

Omul care a restructurat strategia celor mai mari corporatii globale vine in Romania!

Conferinta Tom Peters nu este un eveniment monden. Inseamna o zi intreaga de critica dura a greselile managerilor si provocarea la re-imaginarea organizatiilor viitorului. “Este ca o zi alaturi de un consultant caruia i-ai cerut sa inoveze intr-o zi mentalitatea companiei tale”, declara un participant.

Audienta din Bucuresti il va urmari daramand barierele organizationale absurde si criticand middle managementului inutil. “Noile solutii sunt: inovatia, design-ul, marketingul experiential, tehnologia, aplatizarea ierarhiilor, creativitatea, pasiunea, incurajarea rebelilor si a femeilor in posturi cheie” declara Tom Peters.

Autor a 8 best-seller-uri, Tom Peters a devenit consultantul celor mai mari corporatii globale: Microsoft Corporation, Unilever, Deloitte&Touche, The Coca-Cola Company, AT&T, Intel Corporation, Sun Microsystems chiar si Armata SUA, Marina SUA, NASA sau Banca Mondiala.

Dupa 21 de ani de la lansare, Tom Peters zguduie inca o data conceptiile despre management, inovatie, resurse umane, project management, vanzari, relatia cu clientii, branding si extinderea pietelor.

“Odata cu 11 septembrie regulile s-au schimbat si in politica globala si in afaceri – corporatiile si-au pierdut influenta. Informatia a creat clienti pretentiosi, angajati foarte bine pregatiti, cererile s-au mutat de la produse bune la servicii si experiente incredibile!” explica in cartea sa Tom Peters.

Despre BMG

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu misiunea de a furniza informatii obiective si un loc de discutii privind mediul de afaceri din Romania. BMG are doua divizii de publicatii: Business Publishing (ce cuprinde BusinessWeek – cea mai bine vanduta revista de afaceri din lume, saptamanalul Business Review, revista de afaceri Biz, Campaign – revista profesionistilor in comunicare si marketing, cel mai complet ghid al afacerilor - The Workbook) si Lifestyle Publishing (ce include Class - revista de lifestyle masculin, Stuff – licenta revistei internationale de tehnologie Stuff Magazine, precum si Cinemagia – singura revista de cinema din Romania, F1 Racing – revista de Formula 1 si Autocar – primul titlu auto din lume).
Pentru mai multe detalii va rugam contactati Business Media Group, persoana de contact: Madalina Davidescu – Marketing Assistant, tel. 021.206.06.80.
marketing@bmg.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/bmg/omul-care-a-restructurat-strategia-celor-mai-mari-corporatii-globale-vine-in-romania