Centrul Comercial Tom comunică indoor în reţeaua Litoral Media

BUCURESTI - 24 iunie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Centrul Comercial Tom, unul din cele mai importante proiecte de retail din Constanţa, derulează în perioada 15 iunie – 15 august campania indoor „O vară plină de reduceri şi surprize la Tom” în cadrul reţelei Litoral Media.

Centrul Comercial Tom comunică indoor  în reţeaua Litoral Media

Expunerea indoor face parte din campania de vară a Centrului Comercial Tom, care presupune şi comunicare outdoor, radio şi PR. „Solicitarea Centrului Comercial Tom pentru expunerea în hotelurile din reţeaua Litoral Media dovedeşte încă o dată că segmentul indoor a devenit o componentă principală în cadrul campaniilor, fiind integrat alături de celelalte segmente clasice – outdoor, print, radio & TV”, a declarat Răzvan Marincoi, Marketing Manager, Brand Management.

Parte a unuia dintre cele mai importante poluri de retail din Constanţa, alături de Carrefour, Bricostore şi Media Galaxy, Centrul Comercial Tom atrage zilnic prin magazinele sale un trafic estimat de 7.500 vizitatori.

„Centrul Comercial Tom a dorit să îşi transmită în mod direct mesajul către turiştii pentru care sezonul estival înseamnă mare, plaja, distracţie şi cumpărături în zeci de magazine. Campania care se derulează în hotelurile IAKI, Modern, Amiral, Comandor, Bulevard, Florida, Parc, Ambasador, Lido, Dorna, Tomis şi Flora, acoperă un număr de 1.851 camere cu un trafic lunar estimat de 37.000 de turisti unici” afirmă Victor Maxim, General Manager, People Media.

Litoral Media, un proiect derulat în parteneriat de către Brand Management şi People Media, oferă spaţii de expunere în hotelurile din Constanţa, Mamaia, Eforie, Neptun – Olimp, Venus, Saturn şi Mangalia. De curând reţeaua a fost extinsă cu încă 34 de locaţii, aparţinând THR Marea Neagră, ajungând în prezent la un număr de 92 unităţi hoteliere de două, trei şi patru stele, reprezentând 11.133 de camere duble şi apartamente.

Despre BRAND MANAGEMENT

Despre People Media:

People Media a fost înfiinţată în 2007, în Constanţa, odată cu achiziţia Advertising Indoor, o companie locală cu acelaşi domeniu de activitate. În prezent partenerii companiei sunt Munich Re, companie de reasigurare de origine germană, şi People Inc, co-finanţator al People Media România. Compania are 16 angajaţi şi o cifră de afaceri de 950.000 € în 2008.


Despre Brand Management:

Înfiinţată în 2004, compania activează în domeniul publicităţii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanţuri de retail şi mall-uri în România, Bulgaria si Cehia, având un număr de 25 angajaţi şi o cifră de afaceri pe grup de 1.500.000 € în 2008.
Razvan MARINCOI
Marketing Manager
Brand Management
0720 - 11 96 84
razvan.marincoi@brandmanagement.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/brand-management/centrul-comercial-tom-comunica-indoor-in-reteaua-litoral-media