Branzas a creat noua identitate The ONE

Cluj Napoca - 3 mai 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Revista The ONE editată de PubliMedia, compania de publishing a MediaPRO, s-a relansat în 26 Aprilie. Noul concept a fost creat cu ajutorul Branzas, prima agenţie românească de consultanţă în branding şi design din România.

Branzas a creat noua identitate The ONE

Noul format este modern şi cu o retorică bine definită, consolidând poziţia The ONE pe segmentul premium al revistelor pentru femei. Este o revistă de stil, cu atitudine, care personifică siguranţa de sine, creativitatea şi succesul femeii moderne.

Proiectul The ONE a început de către Branzas prin selectarea avantajelor cu care revista se evidenţiază în piaţă. Poziţionarea acesteia a cerut ca revista să dezvolte un caracter individual puternic şi un limbaj mai artistic. Am împrospătat revista prin schimbări radicale ale tipului de litere şi imagini folosite şi modificând rapoartele dintre ele. Logo-ul a fost revizuit, fără a fi modificat radical, păstrându-se ca element de continuitate. Revista comunică acum la un nivel premium şi posedă o lizibilitate îmbunătăţită. Printre cuvintele cheie care au stat la baza acestui proiect s-au aflat: elegant, coerent, aerisit şi sofisticat. Rezultatul este o revistă modernă care ştie ce spune şi cum spune, având un limbaj specific The ONE încă de la prima copertă.

“Personal, chiar dacă avem “în casă” o mică armată de art directori, cred foarte mult în necesitatea de a apela uneori la inputuri creative din partea unor companii de tipul Branzas, care pot aduce un suflu nou. Pericolul care pândeşte orice companie mare, cum este şi compania de publishing a MediaPRO, este imobilismul şi încremenirea în template-uri, ori tocmai asta se poate evita, foarte uşor, printr-un parteneriat de acest tip. Colaborările cu Branzas pe proiectele ProMotor şi The ONE au dovedit că e înţelept să renunţi uneori la orgolii ieftine de tip „las’ că ştim noi mai bine ce şi cum”. Felicit Branzas Design pentru profesionalismul de care a dat dovadă şi pentru viteza de execuţie.”
Dragoş Stanca, Director General PubliMedia

“Compania Branzas a fost aleasă pentru dezvoltarea formulei grafice de relansare a revistei The ONE în urma unei selecţii de proiecte de la care am cerut un concept elegant, modern, aerisit, potrivit pentru poziţionarea premium a revistei The ONE. Branzas a venit cu propunerea care a susţinut grafic cel mai bine spiritul editorial al The ONE şi s-a dovedit şi un partener dedicat, implicat 100% în tot ceea ce a însemnat relansarea revistei.”
Carmen Mihalcea, Publisher The ONE

'Cel mai important beneficiu pe care l-am obţinut de la echipa Branzas a fost dialogul deschis pe care am putut să îl stabilim încă de la început. Au înţeles foarte bine ceea ce înseamnă noul The ONE şi au ştiut cum să se integreze în echipă astfel încât mesajul revistei - atât la nivel de imagine cât şi de conţinut - să fie unitar.'
Virginia Lupulescu, Redactor Şef The ONE

Despre Branzas

Branzas, fondată în 1994 în Cluj-Napoca, este prima agenţie românească de consultanţă în branding şi design. Este partenerul exclusiv pentru România al Interbrand, liderul internaţional în consultanţă de brand. Primul brand creat a fost Ursus, în 1995. Autonet, Coffeeright, Connex, Elis, Gregory\'s, IBM, Lafarge, Microsoft, MOL, Procter & Gamble, Publimedia, Ringier, Sanex, Siemens, Standard & Snacks, Ţiriac Holdings, ŢiriacAuto sau Ursus Breweries sunt doar câţiva dintre clienţii Branzas.

Bogdan Brânzaş
Creative Director & CEO
Tel: 40-264-419129
Fax : 40-264-414826

bogdan.branzas@branzas.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/branzas/branzas-a-creat-noua-identitate-the-one