Branzas desenează noile sticle Ursus 0,33 l şi Ursus NA

Cluj Napoca - 3 iulie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Parteneriatul de peste 11 ani dintre Branzas şi Ursus se concretizează în două noi manifestări ale celui mai renumit brand românesc de bere, Ursus la 0,33 l şi Ursus fără alcool.

Atent la cele mai mici modificări de pe piaţa, Regele Berii inovează continuu. După un amplu proces de rebranding finalizat in 2006, Ursus merge mai departe şi evoluează de la sticla de 0,5 l la cea de 0,33 l pentru Horeca si lanseaza pe piata Ursus NA. Lansarea sticlei de 0,33 l răspunde noilor tendinţe de consum, dar şi de promovare de pe piaţă.

Branzas a desenat noua sticlă Ursus de 0,33 l şi a creat Ursus fără alcool pornind de la identitatea deja construită a brandului. Astfel, pentru ambele sticle s-a făcut trecerea de la culoarea maro la verde, mai elegantă si in ton cu tendintele pietei. Pentru Ursus 0,33 l s-a păstrat eticheta aurie, de această dată doar pe gâtul sticlei. Aplicarea reliefurilor pe sticla si şi absenţa etichetei înscriu ambalajul în cel mai nou trend de design de ambalaj din sectorul HoReCa, iar opţiunea pentru capacul Twist Off înscrie brandul într-o linie foarte modernă şi actuală, fiind una dintre cele mai bine primite inovaţii. Pentru eticheta lui Ursus fără alcool (NA) a fost introdusa in eticheta culoarea albastră pe un fundal dominant alb, păstrând principalele elemente de identificare ale brandului.

„Noua sticlă de 0,33 l susţine eforturile brandului de a inova continuu pentru a fi mereu la înălţimea aşteptărilor consumatorilor săi, fiind foarte apreciat pe piaţă datorită eleganţei ambalajului şi noului capac Twist Off, iar noul Ursus fără alcool este un brand rafinat, care susţine imaginea Ursus în sectorul de bere fără alcool. ”, spune dl. Cezar Dumitru, Senior Brand Manager URSUS.

„Deosebita colaborare cu managementul Ursus Breweries, care durează de mai bine de 11 ani, ne-a permis o dată în plus să ne aducem contribuţia la dezvoltarea unuia dintre cele mai renumite branduri româneşti. Ursus este un brand care evoluează în mod constant, iar inovaţia la nivel de design şi packaging este absolut necesară unui brand aflat la acest nivel.” - declară dl. Bogdan Brînzaş, Creative Director & CEO al Branzas.

Despre Branzas

Branzas (www.branzas.ro), înfiinţata in 1994 la Cluj-Napoca, este prima agenţie de consultanţă pentru branding şi design infiintata in Romania, cu o vasta experienta in analiza, crearea si implementarea identitatii de brand, avand la activ un portofoliu extins in corporate si FMCG. Primul brand creat de Branzas a fost Ursus în 1995. Printre clienţii nostri se numară Autonet, Coffeeright, Connex, Elis, Gregory’s, IBM, Lafarge, Microsoft, MOL, PlusGSM, Procter & Gamble, Ringier, Sanex, Siemens, Standard Snacks, Ţiriac Holdings, Ţiriac Auto, Ursus Breweries.
Branzas este partener Interbrand (www.interbrand.com, www.interbrand.ch).

Bogdan Brînzaş
Creative Director & CEO
tel:40-264-419129
fax:40-264-414826
bogdan.branzas@branzas.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/branzas/branzas-deseneaza-noile-sticle-ursus-033-l-si-ursus-na