Branzas redesenează revista auto numărul 1 în România

Cluj Napoca - 9 decembrie 2005

Comunicat tip General in Arhitectura / Design

Revista ProMotor, editată de Publimedia, compania de publishing a Mediapro, este liderul publicaţiilor auto, fiind cea mai citită revistă auto din România (conform SNA livrarea 13, iulie 2004-iulie 2005). Branzas a reconstruit identitatea ProMotor pentru a reafirma această poziţie.

Branzas redesenează revista auto numărul 1 în România

În 2005 ProMotor a ajuns în prag de maturitate, ca publicaţie şi brand, atât tirajul revistei cât şi recunoaşterea brandului ProMotor indicând acest lucru. Această maturitate a adus echipei ProMotor dorinţa de a îmbunătăţi revista la nivelul identităţii vizuale, al ergonomiei informaţiei şi organizării conţinutului. Pentru acest proces ProMotor a apelat la noi, datorită viziunii strategice şi a calităţii serviciilor de design pentru care agenţia noastră este recunoscută. Rezultatul proiectului de redesign este o evoluţie a vechiului ProMotor, cu schimbări puternice vizuale, un nou logo, imagistică şi culori regândite, fonturi noi şi paginaţie redesenată. De asemenea, revista a beneficiat de crearea Brand Expression Boards, metodă de definire a unui limbaj vizual specific şi consistent cu noua identitate vizuală, a tipurilor de imagini, cromaticii, formelor, materialelor şi texturilor care se vor utiliza în realizarea părţii grafice a noului ProMotor.


„Am plecat de la poziţionarea brandului şi de la valorile lui de bază. Proiectul de redesign vine să confirme poziţia de lider a ProMotor fără falsă modestie, fiind exclusiv, puternic şi dinamic. Cuvintele cheie pentru construirea noii identităţi au fost vizibilitate şi relevanţă” declară Bogdan Brânzaş, Creative Director & CEO Branzas.


„Cred că s-a făcut un pas mare în direcţia unei imagini mai coerente, mai elegante, fără să se rupă complet de trecut. Trecerea la logo-ul nou oferă mai multa personalitate, design-ul este curat, cu reguli clare, iar coperta va departaja produsul pe piaţă” afirmă Edwin Keleti, Editor Şef ProMotor.

Despre Branzas

Branzas (www.branzas.ro), înfiinţată în 1994 în Cluj-Napoca, este prima agenţie românească de consultanţă pentru branding şi design. Primul brand creat de Branzas a fost Ursus în 1995. Printre clienţii agenţiei s-au numărat Autonet, Connex, Elis, Gregory’s Romania, IBM, Lafarge, Microsoft, MOL, Procter & Gamble, Ringier, Sanex, Siemens, Standard & Snacks, Ţiriac Holdings, Ţiriac Auto, Ursus Breweries.
Bogdan Brânzaş
Creative Director & CEO
Tel: 40-264-419129
Fax : 40-264-414826
bogdan.branzas@branzas.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/branzas/branzas-redeseneaza-revista-auto-numarul-1-in-romania