Standul Elis Pavaje creat de Branzas a fost premiat de Romexpo

Cluj Napoca - 14 martie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Branzas a creat pentru Elis Pavaje standul cu care compania a câştigat Premiul de excelenţă pentru originalitatea prezentării standului, oferit de Romexpo la târgul Construct Expo Antreprenor, Expoziţia Internaţională de Materiale şi Sisteme pentru Construcţii, Bucureşti 5-9 martie 2008. Standul este o aplicaţie a noului concept de brand “Pavaje pentru oameni” .

Continuând o tradiţie de 5 ani, Branzas redefineşte brandul Elis Pavaje, transformându-l din Cel mai mare producător de pavaje din România în Consultantul numărul 1 în amenajările cu pavaje, iar anul acesta în brandul care oferă “Pavaje pentru oameni”. Prin noua poziţionare, brandul Elis Pavaje face trecerea de la un brand business-to-business către brandul orientat şi spre consumatorul final.
În urma rebrandingului Elis Pavaje a primit o personalitate care exprimă căldură şi apropiere, spontaneitate şi creativitate. Astfel, Elis Pavaje devine brandul care este aproape de oameni, fiind alegerea optimă şi personalizată de pe piaţa pavajelor.

Ca o aplicaţie imediată a noului concept de brand, Elis Pavaje s-a prezentat la cel mai important târg de profil cu un nou şi inovativ concept de stand creat de Branzas, remarcat şi apreciat de parteneri şi de public. Conceput ca o expoziţie de artă, standul a avut ca principal punct de atracţie o serie de tablouri cu dale de pavaj, prezentate în diverse contexte şi însoţite de texte sugestive. Standul Elis Pavaje intitulat “Pavaje pentru oameni” a fost premiat de Romexpo la târgul Construct Expo Antreprenor, Expoziţia Internaţională de Materiale şi Sisteme pentru Construcţii, Bucureşti 5-9 martie 2008.

“Branzas a redefinit brandul Elis Pavaje punând în valoare personalitatea cu care brandul nostru se face imediat remarcat. În urma rebrandingului, compania se afirmă ca un brand mult mai apropiat şi deschis, care inspiră încredere şi optimism, oferind soluţii de amenajare care răspund perfect cerinţelor clienţilor. Suntem mulţumiţi de colaborarea cu Branzas, de modul în care brandul nostru creşte şi se defineşte conform cu noile obiective ale companiei.”, ne spune Emil Goţa, director general al Elis Pavaje.

“Brandul Elis Pavaje însemnă pentru noi o continuă provocare, contribuim la creşterea lui constantă fiind alături de liderul amenajărilor cu pavaje de mai bine de 5 ani. Suntem bucuroşi de recunoaşterea primită de Elis Pavaje prin Premiul de excelenţă pentru originalitatea prezentării standului. Mulţumim conducerii companiei pentru încrederea acordată de-a lungul timpului. Credem într-o evoluţie pozitivă a brandului şi pe viitor.”, declară Bogdan Brânzaş, Creative Director şi CEO al Branzas.

Despre Branzas

Branzas, înfiinţată în 1994 la Cluj-Napoca, este prima agenţie românească de consultanţă în branding şi design înfiinţată în România cu o vastă experienţă în analiza, crearea şi implementarea brand corporate şi consumer, având la activ un portofoliu extins în packaging şi FMCG. Primul brand creat de Branzas a fost Ursus în 1995. Printre clienţii agenţiei se numară Ave Impex, Autonet, Coffeeright, Connex, Continental Hotels, Elis, Gregory’s, IBM, Lactate Harghita, Lafarge, Microsoft, MOL, Motoboom, ProMotor, PlusGSM, Procter & Gamble, Ringier, Sanex, Siemens, Standard Snacks, The One, Tower, Ţiriac Holdings, Ţiriac Auto, Ursus Breweries.


Branzas Design
Bogdan Branzas
Creative Director & CEO
Cometei nr 5
Cluj-Napoca
tel: 40-264-419129
fax: 40-264-414826
bogdan.branzas@branzas.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/branzas/standul-elis-pavaje-creat-de-branzas-a-fost-premiat-de-romexpo