Bravo Group previzioneaza o cifra de afaceri de 17 milioane de euro pentru 2008

BUCURESTI - 11 februarie 2008

Comunicat tip General in Constructii

Bravo Group, companie romaneasca de import si distributie produse ceramice si obiecte sanitare estimeaza o crestere de 54% a cifrei de afaceri, tinta pentru acest an fiind de 17 milioane de euro.

In 2007 firma a inregistrat rezultate foarte bune, pe fondul dezvoltarii naturale a companiei precum si ca rezultat al cresterii rapide a pietei materialelor de constructii, cifra de afaceri fiind dublata la 11 milioane de euro.

58% din vanzarile companiei au fost realizate de categoria instalatiilor sanitare – obiecte sanitare, cazi de baie, cabine simple de dus sau cu hidromasaj/hidrosauna, baterii si sisteme de instalare. Placarile ceramice - gresia si faianta - au avut o pondere de 26% iar mobilierul de baie si accesoriile, 16%. Evolutia acestora in 2008 va mentine, in principiu, acelasi raport cu o usoara crestere in procent a categoriei gresie/faianta datorita largirii orizontului de aplicabilitate a acestor materiale cu dimensiuni si finisaje din ce in ce mai diverse

La nivel de investitii, pentru 2008, Bravo Group va aloca peste 3 milioane de euro pentru un nou centru logistic in Bucuresti, deschiderea a trei depozite regionale si pentru cresterea retelei de showroom-uri proprii, Laguna.

Despre Bravo Group

Prezenta pe piata de profil de mai bine de 13 ani, Bravo Group importa si distributie la nivel national produse de inalta calitate, destinate in principal amenajarii baii, reprezentand marci puternice din tari precum Italia, Spania, Germania, Elvetia, Polonia, SUA.
Cota de piata a companiei este de cca 10% din totalul pietei produselor de calitate „medium-high end”.

Distributia produselor este asigurata de propriul sistem logistic pentru promptitudinea serviciului de livrare la client.
Pe langa activitatea principala de distributie, Bravo este aproape de clientii sai prin servicii de consultanta in vederea alegerii celor mai bune produse atat din prisma bugetului de care dispun acestia dar mai ales din prisma destinatiei. In domeniul in care activeaza, compania mizeaza pe cele mai importante lucruri: informatii complete si corecte catre clienti, promptitudine in livrare si servicii post-vanzare – intretinere si garantie
Mihaela Ionita
Marketing Manager
marketing@bravo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/bravo-group/bravo-group-previzioneaza-o-cifra-de-afaceri-de-17-milioane-de-euro-pentru-2008