In vremuri extraordinare, Interact dezvolta Programul Executiv de Administrare a Afacerilor

BUCURESTI - 4 octombrie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Pentru ca vremurile extraordinare necesita masuri extraordinare, Interact organizeaza intre 24 octombrie – 30 octombrie primul Programul Executiv de Administrare a Afacerilor. Programul este realizat in parteneriat cu Business Today International, una dintre cele mai importante companii de training la nivel mondial specializate in dezvoltarea si adaptarea simularilor de afaceri.

Programul are ca si suport principal o simulare de afaceri, Managaing Business Today™, imbinata cu teme esentiale de management precum:
- Strategie (value based management, cele 5 forte ale lui Porter, matricea Ansoff, GE stop go grid,etc)
- Leadership (managementul schimbarii, neurostinta in leadership, ADN-ul unui lider al viitorului)
- Finante (management-ul cash-flow-ului, Shareholder Value Creation, CAPEX, burse, etc)
- Managementul proceselor de business ( TPM, TQM, Integrated Risk Management, etc)
- Macro-economie (Big Mac Index, PPP, GDP, Trade Balance, etc)
- Marketing (Conceptul “value chain”, FOP&WOP, Mix-ul de marketing, marketing strategic, branding,)
- Soft skills (profilul Emergenetics, negociere, managementul conflictelor, gandirea creativa, etc).

Acest program ofera o solutie alternativa ajutand companiile sa-si pastreze cei mai buni angajati investind in ei intr-o perioada dificila economic, asigurand in acelasi timp o aplicabilitate foarte mare a cunostintelor si o returnare imediata a investitiei.

Principalele beneficii pe care participantii le vor dobandi sunt:
- Obtinerea unei imagini de ansamblu asupra tuturor departamentelor unei companii, a relationarii dintre ele si a impactului fiecaruia asupra succesului unei afaceri. Astfel ei vor intelege cum sa fie flexibili si sa se adapteze mai usor la schimarile din mediul de afaceri.
- Dezvoltarea gandirii strategice
- Aplicabilitate imediata in viata de zi cu zi a cunostintelor dobandite datorita simularii de afaceri
- Dezvoltare personala puternica atat in zona de hard skills cat si in cea de soft skills (prezentari de succes, management al conflictelor, comunicare concisa si de impact, teamwork)
- Interactiunea cu membri importanti ai comunitatii de afaceri care vor fi invitati ca si „guest speakers” la anumite teme
- Networking
- Facilitatorul cursului, Alex Kock, are o vasta experienta internationala de business. Alex este certificat de American Production and Inventory Control Society, are o diploma MBA, si a livrat programe de învăţare a managementului strategic, finanţelor şi antreprenoriat folosind simulările de afaceri pentru companii din diverse zone ale lumii.

Despre Bridge Communication

Interact este una dintre companiile de training de varf din Romania, ce ofera cursuri de comunicare de afaceri in limba straina si training-uri de dezvoltare profesionala. Bazandu-se pe o echipa competenta de trainer Interact isi adapteaza solutiile de dezvoltare la profilul si nevoile participantilor la cursuri. Astfel, Interact si-a castigat reputatia de companie cu cele mai interactive si adaptate metode de livrare a cursurilor.

Managing Business Today™ este o simulare interactivă ce ajută participanţii să înţeleagă mecanismele unei afaceri şi care sunt factorii ce cresc performanţa financiară a companiei. Pe parcursul simulării participanţii vor învăţa cum se pot optimiza procesele de producţie şi logistică, analiza costurilor, strategii de creştere a cifrei de afaceri şi a cotei de piaţa, noţiuni şi analize financiare de bază.
Mai multe detalii despre Programul Executiv de Administrare a Afacerilor puteti afla pe site-urile www.i-interact.eu, www.evenimente-interact.eu, la adresa de mail georgeta.dendrino@i-interact.ro sau la telefon 021.326.81.70.
georgeta.dendrino@i-interact.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/bridge-communication/in-vremuri-extraordinare-interact-dezvolta-programul-executiv-de-administrare-a-afacerilor