Nestlé Romania lanseaza primul program propriu de Management Trainee

BUCURESTI - 3 aprilie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Nestlé Romania lanseaza PEOPLE BUILDING BRANDS, un program adresat studentilor si masteranzilor in ani terminali la ASE sau SNSPA. Programul are drept scop recrutarea celor mai buni candidati pentru a deveni Management Trainees in cadrul companiei si se va desfasura incepand cu luna aprilie. Lista cu documentele necesare pentru inscriere poate fi gasita pe www.peoplebuildingbrands.ro .

Programul PEOPLE BUILDING BRANDS a aparut in urma dorintei Nestlé Romania de a aduce in echipa oameni tineri, entuziasti si talentati, care sa invete si sa construiasca mai departe strategii castigatoare pentru marcile companiei.
Toti cei care doresc sa intre in acest proiect si indeplinesc conditiile o pot face accesand site-ul dedicat. Dintre cei care vor trimite aplicatiile vor fi selectati de catre Nestlé 24 de participanti pentru etapa finala. Aceasta consta intr-o simulare de afaceri de trei zile si interviuri cu top managementul companiei. La finalul acestei a doua etape vor fi alesi 6 dintre cei mai buni candidati ce vor deveni Management Trainees in cadrul companiei. Ei vor parcurge o perioada de munca si training de cateva luni in interiorul companiei, pe durata careia vor lucra in departamente precum marketing, vanzari, logistica, financiar si productie, inclusiv la fabrica de la Timisoara – pentru a intelege cum se desfasoara activitatea companiei.

Programul PEOPLE BUILDING BRANDS vine ca un pas firesc al implicarii Nestlé in viata studenteasca. Paul Nuber, director general al Nestlé Romania, declara: “Este in cultura companiei noastre sa oferim mereu posibilitati de dezvoltare tinerilor prin implicarea noastra in diverse programe dedicate lor. Am fost alaturi de zeci de studenti din ASE si SNSPA pe parcursul ultimului an prin proiectele de training pe care le-am dezvoltat in aceste facultati. E normal sa facem un pas mai departe si sa-i invitam pe cei mai merituosi dintre studenti sa invete si sa lucreze chiar in cadrul Nestlé Romania. Sunt convins ca PEOPLE BUILDING BRANDS este un program ce va avea un impact semnificativ atat asupra companiei noastre, cat si asupra studentilor ce vor intra in competitie pentru a deveni Management Trainees la Nestlé Romania.”

La finalul perioadei de training cei selectati ca Management Trainees vor avea o viziune de ansamblu asupra companiei, vor intelege cum comunica departamentele intre ele si care sunt particularitatile fiecarui departament in parte. Ei vor fi sustinuti de catre managementul Nestlé Romania in toata aceasta perioada – in fiecare department vor avea un mentor care ii va ghida si-i va ajuta sa invete. Ca Management Trainees vor avea acces la toate oportunitatile de dezvoltare si vor fi incurajati sa-si dezvolte cariera asa cum isi doresc. De aceea, compania e in cautarea celor mai buni candidati, cei capabili sa continue traditia Nestlé de a construi marci de top.

Despre Bridge Communication

Nestlé este lider al industriei de Food & Beverage in lume. Printre cele mai cunoscute marci ale sale se numara NESCAFÉ, MAGGI, JOE, KIT KAT , cerealele pentru mic dejun NESTLÉ. In fiecare zi, pe intregul glob, Nestlé vinde 1 miliard de produse. Pentru a ne referi doar la una din marcile companiei, e remarcabil este faptul ca, in fiecare secunda, in lume se beau 4000 de cani de NESCAFE.
In prezent, in Romania, Nestlé are peste 650 de angajati in sediul din Bucuresti si in fabrica din Timisoara. Cifra de afaceri a companiei in Romania s-a ridicat anul trecut la 150 de milioane de euro, cu 30% mai mult decat in 2006.

Bogdan Ivascu
Account Executive
Bridge Communication
Str. CA Rosetti nr. 47, sector 2
Tel: 211 4886
Fax: 211 7661
Mobil: 0721 257 709


bogdan.ivascu@bridgecommunication.ro