Brief publicitar
Definitie Brief publicitar
Rezumat privind termenii in care se desfasoara o campanie publicitara - obiect al unui contract de publicitate incheiat intre o agentie de publicitate si un client - si care cuprinde informatii privind obiectivele, strategia de actiune si bugetul necesar. In urmatoarea faza, misiunea agentiei consta in realizarea propriu-zisa a mesajului si alcatuirea planului media: stabileste suportul/suporturile media cele mai adaptate, cumpara spatiu publicitar, intocmeste un calendar precis cu datele de aparitie, formatele selectate, timpii de antena etc. V. campanie publicitara, plan media.
Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Brief publicitar?
Propune definitie
Poze Brief publicitar
-
Poza: ........PRODUCTIE PUBLICITARA........
-
Poza: ADVERTISING SHOW 2006 - Targ de productie publicitara
-
Poza: ADVERTISING SHOW 2006 - TARG DE PRODUCTIE PUBLICITARA
-
Poza: Cine si cat mizeaza pe loteriile publicitare?
- Vezi toate pozele despre Brief publicitar
Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Brief publicitar.
Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Brief publicitar. Definitiile termenilor despre Brief publicitar cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Brief publicitar, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Brief publicitar.