BtB Advertising incheie o primavara incarcata

BUCURESTI - 25 mai 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Odata cu incheierea celui de-al doilea trimestru de activitate din 2005, BtB Advertising anunta derularea unei serii de proiecte de anvergura pentru clientii din portofoliu. Unii dintre acestia sunt nume sonore si de traditie pe piata de comunicare romaneasca, in timp ce altii sunt sustinuti acum la primii pasi in domeniu.

BtB Advertising incheie o primavara incarcata

Astfel, pentru Automobile Bavaria, luna martie a rezervat in calendarul activitatilor realizate de BtB Advertising doua evenimente importante: lansarile noilor modele BMW Seria 7 face lift si Mini Cabrio.
Pentru BMW Seria 7, BtB Advertising a pregatit campaniile de comunicare in presa si conferinta de presa. Actiunile de PR au fructificat asocierea marcii BMW cu imaginea jucatorului Gica Hagi, intrat in cel de-al treilea an de colaborare cu importatorul prestigioasei marci de lux si au adus in prim plan si noua intrare in clasamentul celebritatilor apropiate de BMW – prin anuntarea protocolului exclusiv semnat de Automobile Bavaria cu Casa Regala a Romaniei, prin care Regele Mihai si Regina Ana beneficiaza de un automobil Seria 7 pentru deplasarile lor.
Pentru Mini Cabrio, campania de presa a inclus o executie axata pe comunicarea noului model ca si componenta de lifestyle si adaptare la programul publicului modern, fiind deschis ‘non-stop’.

miniMAX DISCOUNT este noul discounter intrat in peisajul comercial romanesc prin deschiderea primelor trei magazine inainte de Paste. Lansarile din Slatina, Urziceni si Targoviste au fost coordonate de BtB Advertising si au cuprins atat componenta de PR, cat si campanii pe media traditionale si direct marketing prin mail drop al pliantelor de prezentare a ofertei. Conceptul de discount a fost explicat publicului prin comunicari repetate atat la nivel national, cat si local, astfel incat noul format de magazin a fost apreciat de un numar constant de 5.000 de vizitatori zilnici dupa lansari. Preturile mici, conditiile moderne de prezentare a produselor cu autoservire pe o suprafata de 1.000 mp si amplasamentul central au asigurat filialelor miniMAX DISCOUNT un impact pozitiv pe pietele locale. BtB Advertising a implementat campanii integrate derulate sub sloganul “Pentru pusculita ta!”, dezvoltand logo-ul, materialele de decorare interioara si exterioara, branding-ul flotei de transport si site-ul web. Campania de PR s-a axat pe de o parte pe explicarea noului concept consumatorilor directi, si pe de alta parte pe conturarea profilului noii companii in media centrale pentru crearea si consolidarea awareness-ului in randul partenerilor si furnizorilor. Inaintea lansarilor celor trei magazine, monitorizarea numara peste 50 de articole si interviuri in primele luni de comunicare. Compania intentioneaza extinderea retelei la 100 de magazine in urmatorii 5 ani, la nivel national.

Automobile Bavaria a apelat la BtB Advertising si pentru implementarea comunicarii diviziei de vehicule comerciale – MAN – care a lansat in luna mai noul model de camion usor MAN TGL, cu capacitate de 7,5 pana la 12 t. Agentia a pregatit toate materialele de comunicare si a organizat trei evenimente de lansare in formatul ‘Open Door Days’ in orasele Bucuresti, Cluj si Brasov, prezentand noul concept de vehicul potentialilor clienti si partenerilor MAN. Sponsori ai actiunilor au fost Ursus si Coca-Cola, care au sustinut cu POS-uri si produse reconstituirea incintelor sediilor MAN in terase tipic germane (“Biergarten” rustic). Componenta de PR s-a axat pe anuntarea disponibilitatii noului model pe canalele de comunicare specializata, concentrandu-se mai ales pe beneficiile modelului in conditiile multiplelor restrictii de transport.

In luna mai, BtB Advertising a castigat doua pitch-uri: 1– pentru Mediplus Cosmetics: campania de direct marketing pentru promovarea marcilor Avene si Galenic, derulata prin abordarea directa de catre echipe specializate a potentialilor clienti in 100 de companii din Bucuresti; 2- pentru Celsius 2000: campaniile de vara si toamna pentru cresterea awareness-ului marcii de centrale termice in condensare Keston. Agentia va derula procesul de rebranding, campanie de promovare outdoor, campanie de PR, evenimente locale pentru dealerii din tara si materiale de prezentare pentru forta de vanzari a companiei.

Alte proiecte derulate de BtB Advertising includ campaniile de PR pentru Asociatia Producatorilor de Gaze Industriale din Romania, cu accent pe componenta de lobby in scopul schimbarii legislatiei restrictive aplicata pentru transportul materialelor considerate periculoase dupa accidentul de la Mihailesti din 2004, si pentru cresterea awareness-ului noului furnizor de servicii vizuale din industria advertising-ului – Carioca Studio.

Despre BtB Advertising


“BtB Advertising este o agentie neafiliata, infiintata in 2004, al carei potential de crestere il vedem in sectorul serviciilor complete (strategie, creatie, client service, media, productie, PR) pentru clientii locali si internationali, pregatiti sa intre pe piata de comunicare prin intermediul unei echipe cu experienta acumulata de peste 10 ani in domeniu. Ne concentram pe oferta serviciilor prompte si de calitate mai ales companiilor de provenienta germana, carora ne putem adresa in limba lor materna si in conditii de control al costurilor specific structurii de organizare al acestora. Bineinteles ca suntem deschisi oricarui tip de proiect din domeniul comunicarii si dispunem de intreaga infrastructura pentru proiecte de o zi sau de un an – deci abordarea de catre orice alt client ne provoaca si atrage in acelasi timp”, declara Linda Willy, Director Executiv al BtB Advertising.




Linda Willy
Executive Director

BtB Advertising
Telefon:+40 21-233.42.83-85
Fax: +40 21-233.42.86
Mobil: +40 723.349.588
Mail: linda.willy@btb-advertising.ro

linda.willy@btb-advertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/btb-advertising/btb-advertising-incheie-o-primavara-incarcata