Cum contribuie comunicatele de presa la vizibilitatea si credibilitatea unei afaceri?
BUCURESTI - 16 aprilie 2025
Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate
Promovarea este un element fara de care succesul in afaceri este imposibil. Fara promovare orice afacere este sortita esecului pentru ca este aproape imposibil sa ajunga la un numar suficient de potentiali clienti pentru a putea rezista pe piata, acolo unde concurenta este acerba indiferent de domeniul de activitate.

metode de promovare online
Prin urmare, atunci cand gestionezi un business trebuie sa ai in vedere cele mai eficiente metode de promovare. Iar in contextul in care online-ul a devenit tot mai des folosit in ultimii ani, metodele de promovare online se pot dovedi a fi alegerea cea mai oportuna pentru a-ti promova afacerea.
In randul metodelor de publicitate online exista diferite variante. Tot mai mult specialistii in marketing online pun accentul pe avantajele pe care le ofera campaniile de comunicate de presa pentru a creste vizibilitatea si notorietatea unui brand.
Promoveaza-ti afacerea sub forma unei stiri
Un comunicat de presa nu cauta sa vanda vreun produs ori vreun serviciu. Scopul unui comunicat de presa este acela de a aduce in atentia publicului larg o serie de noutati, de stiri, din diferite domenii. Tocmai de aceea comunicatele de presa sunt redactate sub forma unei stiri si in niciun caz nu vor avea mesajul unei reclame.
Pe de alta parte tocmai pe acest aspect mizeaza specialistii in marketing online atunci cand recomanda campaniile de comunicate de presa pentru a-ti promova afacerea, si anume pe faptul ca publicul larg nu va percepe mesajul ca fiind reclama. Intr-o societate tot mai aglomerata de publicitate si de reclame este foarte important ca utilizatorii de continut online sa citeasca informatiile referitoare la brand-ul tau. Iar aceste comunicate de presa se pot dovedi extrem de eficiente in acest sens.
Chiar daca aceste comunicate de presa nu sunt reclama, menirea lor este aceea de a face cat mai vizibila afacerea ta, de a creste notorietatea brand-ului in randul publicului larg. Pe langa faptul ca numele business-ului tau va aparea foarte mult in spatiul virtual, fiecare comunicat de presa va putea sa iti promoveze si website-ul afacerii tale prin plasarea link-ului catre acesta. De aici va rezulta cresterea traficul pe site, autoritatea site-ului in Google si implicit vei putea atrage constant tot mai multi potentiali clienti.
Business-ul preia din credibilitatea publicatiilor online
Faptul ca fiecare dintre noi avem anumite publicatii si influenceri din spatiul online carora le acordam credit si incredere nu mai este un secret pentru nimeni, cu atat mai putin pentru specialistii in marketing digital. Tocmai de aceea comunicatele de presa iti vor aduce mai multa notorietate si credibilitate atunci cand sunt postate pe diferite website-uri care sunt citite de un numar foarte mare de utilizatori.
Din acest punct de vedere este foarte important ca in momentul in care apelezi la comunicate de presa pentru promovare online sa te asiguri de faptul ca fiecare comunicat de presa va fi postat pe acele website-uri dedicate pentru astfel de materiale de promovare sau in publicatii cu o credibilitate cat mai mare in randul cititorilor. Aceasta alegere contribuie la cresterea credibilitatii business-ului promovat.