Proiecte de anvergură în anul 2016 pentru Budureasca

BUCURESTI - 27 aprilie 2016

Comunicat tip General in Industrie, Media / Publicitate, Internet

După un 2015 care a oferit creșteri financiare importante pentru Budureasca, anul 2016 se anunță a fi în primul rând un an al premierelor și al proiectelor îndrăznețe pentru compania din regiunea Dealu Mare. Primul pas a fost deja făcut – lansarea gamei Organic.

2016, anul lansării gamei Budueasca Organic

2016, anul lansării gamei Budueasca Organic

 Anul 2015 s-a încheiat într-un trend ascendent, cu o creștere frumoasă și sănătoasă a companiei. Pentru 2016 însă, prioritateatea noastră va fi deschiderea de noi piețe la export, atât prin intermediul finanțării europene, cât și prin resurse proprii. De asemenea, vom urmări și extinderea portofoliului prin adăugarea de noi game, un pas important în această direcție fiind lansarea și promovarea brandului Budureasca Organic. 

Olga Miloiu, Director Executiv Budureasca

2015 a fost un an de bun augur pentru Budureasca. Producătorul de vinuri din Dealu Mare a înregistrat creșteri ale cifrei de afaceri, cu 25% mai mare decât cea din 2014, precum și o creștere a ratei profitului față de anul precedent. Valoarea exporturilor de vin ale companiei s-a mărit de asemenea, un obiectiv pe termen mediu în această direcție fiind atingerea unui prag al exporturilor de 20% din cifra de afaceri până în anul 2018. O parte din progresele la export realizate de către Budureasca s-au datorat unui amplu proiect de promovare pe piețele din Statele Unite Ale Americii și Japonia, co-finanțat de Uniunea Europeană prin Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA). Proiectul se va întinde pe o durată de 3 ani, timp în care Budureasca va fi prezentă și va reprezenta România la unele dintre cele mai importante târguri de vin organizate în Statele Unite ale Americii și Japonia.

Olga Miloiu, Directorul Executiv al Budureasca a analizat succint anul 2015 și a precizat câteva dintre țintele majore pe care compania le are în vedere pentru 2016.

“Anul 2015 s-a încheiat într-un trend ascendent, cu o creștere frumoasă și sănătoasă a companiei. Pentru 2016 însă, prioritateatea noastră va fi deschiderea de noi piețe la export, atât prin intermediul finanțării europene, cât și prin resurse proprii. De asemenea, vom urmări și extinderea portofoliului prin adăugarea de noi game, un pas important în această direcție fiind lansarea și promovarea brandului Budureasca Organic”, a declarat Olga Miloiu.

În primul trimestru din 2016, compania a bifat deja o premieră, intrând pe piața vinurilor organice din România odată cu lansarea noii game Budureasca Organic. Primul vin din noua gamă, Rose Organic,  a fost lansat în luna martie a acestui an și reprezintă dorința producătorului din Dealu Mare de a se întoarce la ceea ce este pur în natură, la pasiunea pentru arta vinului și atenția la detaliu.

Budureasca a urmărit să ofere iubitorilor de vinuri din România un Rose cu adevărat Organic, în armonie cu normele naționale și europene privind legislația produselor ecologice. Certificat de către compania Austria Bio Garanție GmbH, firmă cu o experiență de peste 18 ani în domeniul certificărilor ecologice, vinul are avantajul de a respecta noile standarde ecologice, pe întreg lanțul de producție, de la producerea si recoltarea strugurilor și până la îmbutelierea si comercializarea vinului.

Este un fapt binecunoscut în rândul pasionaților de vin că strugurii rosii, precum Merlot-ul ce sta la baza vinului Rose Organic, se dezvolta cel mai bine acolo unde sunt soluri bogate în calcar si cernoziomuri fertile, precum cele din Dealu Mare, unde se afla si viile Budureasca. Strugurii de Merlot organic de la Budureasca au fost tratați în conformitate cu legislația ecologică, ce interzice utilizarea tratamentelor chimice în cultura de vie. În plus, culoarea si aromele au fost extrase din struguri utilizând, de asemenea, doar procedee aprobate ecologic. Un întreg set de tehnici specifice a fost aplicat, sub supravegherea atentă a echipei de „creatori” ai acestor vinuri, coordonata de Stephen Donnally – oenolog si Dumitru Varga – Administrator, pentru ca Budureasca Organic să respecte întocmai standardele și avantajele pe care le oferă un vin organic autentic.

După lansarea vinului Rose Organic, în perioada următoare Budureasca va lansa și al doilea vin din portofoliul acestei game, Merlot Organic.

***

Despre BUDUREASCA:Brandul Budureasca a fost creat in anul 2009. Viile Budureasca se intind pe o suprafata de 300 de hectare situate la o altitudine cuprinsa intre 175 – 400 m,  in inima renumitei podgorii Dealu Mare si in imediata apropiere a rezervatiei arheologice cu acelasi nume. Traseele Vaii Budureasca cuprind 31 de situri arheologice care fac dovada celei mai dense asezari umane stravechi din Dacia.Despre VINURIVinurile rosii produse la Budureasca sunt obtinute din struguri de Cabernet Sauvignon, Feteasca Neagra, Merlot, Pinot Noir, Shiraz. Vinurile obtinute din aceste soiuri de struguri prezinta o intesitate coloranta ridicata, culoarea fiind stralucitoare si rezistenta in timp. Vinurile sunt catifelate, extractive si foarte pline, castigand foarte mult prin invechire.Vinurile albe produse la Budureasca sunt Sauvignon Blanc, Feteasca Regala, Tamaioasa Romaneasca, Chardonnay, Feteasca Alba, Pinot Gris, Riesling si Muscat ottonel.Vinurile rose de Budureasca sunt obtinute din struguri de Busuioaca de Bohotin, Syrah si prin cupajare in diferite proportii din struguri de Feteasca Neagra, Pinot Noir, Cabernet Sauvignon.Nu in ultimul rand, in colectia de vinuri se regasesc si cateva cupaje – creatii deosebie care poarta semnatura de autor a vinificatorului Stephen Donnelly: Noble 5 – un cupaj de 5 vinuri rosii, unic pe piata romaneasca,  Zenovius si Reserve – cupaje din vinuri rosii care si-au consolidat deja locul in portofoliul produselor de succes, Fume,

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/budureasca-srl/proiecte-de-anvergura-in-anul-2016-pentru-budureasca