SE RELANSEAZA IOANA COPILUL MEU, SINGURA REVISTA CE CONTEAZA PENTRU MAMA SI PENTRU TATA!

BUCURESTI - 22 noiembrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Din decembrie, revista „Ioana Copilul meu” va avea 16 pagini în plus şi un target extins, la acelaşi preţ de 3,99 RON.

SE RELANSEAZA IOANA COPILUL MEU, SINGURA REVISTA CE CONTEAZA PENTRU MAMA SI PENTRU TATA!

La aniversarea a doi ani de existenţă, „Ioana Copilul Meu” vine în întâmpinarea nevoilor cititorilor săi, oferindu-le o revistă mai bogată cu 16 pagini şi cu un capitol special dedicat părinţilor care au copii cu vârsta cuprinsă între 5 şi 7 ani.

Incepând cu numărul de decembrie (disponibil la toate punctele de difuzare din data de 24 noiembrie), cuprinsul revistei va conţine interviuri, reportaje şi poveşti adevărate despre lumea copiilor şi a părinţilor şi va aloca mai mult spaţiu celor mai populare pagini printre care cele dedicate sănătăţii mamei, interactivităţii dar şi „Foto albumului”.

„Dorim să ne menţinem statutul de cea mai bine informată revistă pe segmentul ei şi să ne continuăm misiunea de a informa, educa şi sprijini viitorii şi actualii părinţi”, declară Susana Pletea, redactor – şef al revistei. „Astfel, noul format de 84 de pagini va păstra calitatea conţinutului, bazându-se în continuare pe colaborarea cu specialiştii cei mai buni din domeniu. De exemplu, în numărul din decembrie, domnul doctor Eugen Tănase, şeful lucrărilor obstetrică – ginecologie spitalul CF 2, Bucureşti şi realizatorul rubricii Mămicile întreabă răspunde întrebărilor legate de anestezia epidurală.”

„Ioana Copilul Meu” se diferenţiază de publicaţiile concurente prin layout–ul modern şi elegant, articolele pertinente şi documentate şi prin faptul că se adresează în egală măsură ambilor părinţi. „Sloganul nostru, Tot ce contează pentru mama şi pentru tata, chiar este pus în practică! Nu trebuie să uităm că, în afara cazurilor excepţionale, un copil este crescut de mamă şi de tată. Primim un feed – back constant din partea taţilor, iar la seminariile „Ioana Copilul Meu” pe care le organizăm anual, jumătate dintre participanţi sunt de sex masculin”, explică Susana Pletea.

Cu ocazia aniversării „Ioana Copilul Meu” a fost lansata şi pagina de forum pe Internet http://copilulmeu.burda.ro/. Cele mai interesante opinii pe o temă dată se vor regăsi numai în paginile revistei „Ioana Copilul Meu”, promite redactorul – şef.

Revista „Ioana Copilul Meu”, editata de trustul de presă Burda Romania, a apărut în decembrie 2001 ca număr special cu apariţie bi-anuală. In urma succesului avut, in anul 2003 s-a transformat în revistă lunară. Conform datelor SNA, „Ioana Copilul Meu”, este o revistă matură, cu o structură editorială bine definită, al cărei target este preponderent tânăr (19-39 ani), absolvent de studii medii şi superioare (>73%) şi venituri familiale de peste 250 de euro.

Despre Burda Romania srl

Burda Romania este o companie germana ce publica in prezent 11 titluri periodice printre care liderii de piata sunt IOANA, COOL GIRL si MEN'S HEALTH.
Adina Gheorghe – Brand Manager, tel. 312.25.15 / 0722 161 421; E-mail: adina.gheorghe@burda.ro
adina.gheorghe@burda.ro