ANTI-ALCOOL LA VOLAN!

BUCURESTI - 1 septembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Campania AUTOSHOW de educare în spiritul fairplay a ajuns la cea de-a 3-a etapa: ANTI-ALCOOL LA VOLAN!
Echipa AUTOSHOW şi-a propus ca în decursul a şase săptămâni, să transmită tuturor participanţilor la trafic, pentru a-i sensibiliza şi conştientiza de necesitatea spiritului FAIRPLAY, aceste 3 mesaje:
„CONDUC EXACT CA TINE”
„SUNT AŞTEPTAT ACASĂ, ÎN VIAŢĂ”
„ALCOOLUL TE «CONDUCE» GREŞIT”
Lipeşte-ţi acum stickerul pe maşină şi contribuie astfel la campania FAIRPLAY ÎN TRAFIC! Este momentul să dovedeşti că şi tu eşti fairplay!

AUTOSHOW, cea mai rapidă revistă de maşini din România, te provoacă să fii FAIRPLAY ÎN TRAFIC!

La începutul lunii august, cea mai rapidă revistă de maşini – AUTOSHOW – a iniţiat o campanie agresivă, denumită FAIRPLAY ÎN TRAFIC! Prima etapă s-a bazat pe CORECTITUDINE ÎN TRAFIC, sloganul propus conducătorilor auto fiind: „CONDUC EXACT CA TINE”.

A doua etapă a campaniei AUTOSHOW a propus unul dintre sloganurile cele mai puternice primite de la cititorii AUTOSHOW – „SUNT AŞTEPTAT ACASĂ, ÎN VIAŢĂ!”, caracteristic unui scop de maximă importanţă al campaniei, SIGURANŢA LA VOLAN

Ajunsă la cea de-a 3-a şi ultima etapă a campaniei „FAIRPLAY ÎN TRAFIC”, adică etapa ANTI-ALCOOL LA VOLAN, AUTOSHOW a ales mesajul „ALCOOLUL TE CONDUCE GREŞIT!”, în urma propunerilor venite de la cititori.

Echipa AUTOSHOW, susţinută de DIRECŢIA GENERALĂ DE POLIŢIE A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI şi de SINDICATUL NAŢIONAL AL INSTRUCTORILOR AUTO DIN ROMÂNIA, şi-a propus sensibilizarea şoferilor pentru un trafic mai sigur, dominat de toleranţă şi respect. De aceea, AUTOSHOW îşi provoacă cititorii şi pe toţi participanţii la trafic să promoveze mesajele campaniei, lipindu-şi pe autovehicule stickerul găsit în interiorul revistei.

Echipa redacţională propune publicului o pagină cu sfaturi, păreri şi experinţe, care să ajute conducătorii auto să îşi schimbe stilul de condus şi să se adapteze spiritului FAIRPLAY ÎN TRAFIC. În această ediţie de campanie a revistei AUTOSHOW, redacţia i-a intervievat pe domnul Christian CIOCAN – purtător de cuvânt al Poliţiei Capitalei, pe domnul Cornel LIPĂ – preşedintele Sindicatului Naţional al Instructorilor Auto din România, pe Andreea RAICU – Prima TV, pe omul de afaceri Ionuţ NEGOIŢĂ şi pe Lucian BUGNARIU – conducător scuter.

«Deşi poate părea paradoxal, nu alcoolul este principala cauză a producerii accidentelor rutiere. Cu toate acestea, alcoolul rămâne una dintre cele mai importante, pentru că fiecare mililitru înghiţit influenţează atât fizicul, cât şi psihicul», a declarat domnul Christian CIOCAN, purtătorul de cuvânt al Poliţiei Capitalei.

«[...] înainte de a alege să ne urcăm la volan „după o bere” putem încerca să privim lucrurile din toate punctele de vedere. Cum am reacţiona dacă un şofer băut ar provoca un accident în care am fi implicaţi? Cum ar fi dacă un membru al familiei noastre sau un prieten ar fi rănit într-un astfel de accident? Am fi îngăduitori faţă de vinovat? Eu cred că nu...», a spus domnul Cornel LIPĂ, Preşedintele Sindicatului Naţional al Instructorilor Auto din România.

«Atunci când consumi băuturi alcoolice realitatea se schimbă, ţi se poate părea că eşti un şofer mai bun sau poţi controla maşina, deşi realitatea e cu totul alta. Sub influenţa alcoolului, la volan lucrurile nu sunt întotdeauna ceea ce par a fi, iar consecinţele sunt din cele mai grave», susţine Andreea RAICU – Prima TV.

«Nu obişnuiesc să consum alcool niciodată, însă chiar dacă s-ar întâmpla, mi s-ar părea lipsit de logică şi de respect faţă de restul participanţilor la trafic să o fac înainte de a mă sui la volan», conchide Ionuţ NEGOIŢĂ, om de afaceri.
Lipeşte-ţi acum stickerul pe maşină şi contribuie astfel la campania FAIRPLAY ÎN TRAFIC! Este momentul să dovedeşti că şi tu eşti fairplay!

Plecând de la obiectivele campaniei – diminuarea numărului accidentelor, eliminarea stressului în trafic, educarea conducătorului auto în spiritul FAIRPLAY sau direcţionarea acestuia împotriva alcoolului la volan, AUTOSHOW a obţinut sprijinul DIRECŢIEI GENERALE DE POLIŢIE A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI şi a Biroului de Informare şi Relaţii Publice reprezentat de domnul Christian CIOCAN. De asemenea, campania este sprijinită şi de SINDICATUL NAŢIONAL AL INSTRUCTORILOR AUTO DIN ROMÂNIA, reprezentat de domnul Cornel LIPĂ.

Despre Burda Romania

AUTOSHOW este singura publicatie auto bilunara din Romania, ceea ce inseamna ca la fiecare doua saptamani apare pe piata o noua editie ce prezinta cele mai recente stiri si noutati din domeniul auto, direct de la sursa, evenimente, lansari de noi modele, drive-teste cu ultimele aparitii pe piata, interviuri cu personalitati din lumea auto, cu persoane de decizie din domeniu, poze spion, saloane auto, tuning, consultanta, Formula 1, raliuri, hightech, design etc. si nu in ultimul rand, cele mai recente preturi la autoturismele noi impreuna cu o 'situatie' a ofertelor importatorilor auto. AUTOSHOW este o revista de 'infotainment' din domeniul auto, in egala masura un mijloc de informare si un mod de entertainment. Revista AUTOSHOW are un tiraj de 17 000 copii / ediţie, un număr de 115 000 de cititori /ediţie şi se tipăreşte în formatul 215 x 285 mm, având 64+4 pagini.
Leea Catincescu
Brand Manager AUTOSHOW
leea.catincescu@burda.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/burda-romania/anti-alcool-la-volan