Casa Lux îşi dezvoltă conţinutul editorial şi grafica de interior a revistei

BUCURESTI - 7 mai 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Revista Casa Lux apare azi, la toate punctele de difuzare a presei, prezentând cititorilor săi o nouă structură editorială şi o nouă formulă grafică de interior. După ce ediţia lunii aprilie a revistei lansa noul logo Casa Lux, revista ajunge acum la următorul nivel al dezvoltării sale.

Casa Lux îşi dezvoltă conţinutul editorial şi grafica de interior a revistei

Elis Popescu, redactorul-şef al Casa Lux, explică noua direcţie grafică a revistei: 'Ediția de mai a revistei Casa Lux îşi va surprinde plăcut publicul cu o formulă grafică nouă, prietenoasă, intuitivă și interactivă, care să pună cât mai bine în valoare conținutul revistei și să îşi ajute cititorii să o parcurgă cât mai ușor și să descopere rapid ceea ce îi interesează.'

Dezvoltarea conţinutului editorial al revistei urmăreşte în continuare specificul cultivat până în prezent de Casa Lux. Fiecare număr al revistei prezintă cele mai recente lucrări ale celor mai creativi arhitecţi şi designeri români. În plus, revista aduce cititorilor săi mai multe sfaturi, trucuri, sugestii de shopping, prezentate tematic și cât mai aplicat, integrate în rubricile cu care publicul s-a obișnuit deja sau în rubrici noi.

În premieră, Casa Lux invită studenţii la facultăţile de arhitectură, indiferent de vârstă, şi tinerii arhitecţi de până la 30 de ani să participe la Concursul de proiecte Casa Eco. Toţi cei interesaţi pot solicita kit-ul de participare la concurs la adresa de e-mail casaeco[at]casalux.ro. Proiectele pot fi trimise la adresa redacţiei (Oficiul Poştal 54, Căsuţa Poştală 48, Sector 2, Bucureşti). Autorul celui mai bun proiect va câştiga o vacanţă în Tunisia, pentru două persoane.

Revista Casa Lux a demarat în luna noiembrie a anului trecut un proces complex de dezvoltare a publicaţiei. Timp de trei luni a fost intensificată comunicarea directă cu toate categoriile de public al revistei. În paralel, ţinând cont de dorinţele publicului sondat, au fost create variante de logo. Prin votul direct al publicului, a fost ales actualul logo de pe coperta revistei Casa Lux. Tot dorinţele cititorilor revistei, au stat şi la baza restructurării editoriale şi grafice a interiorului de revistă.

Cititorii vor descoperi în Casa Lux, ediţia mai 2009: Capitol special DORMITOR: Ce stil şi culori alegi? Inteligente liste de shopping pentru o decorare tonică, O casă din Bucureşti renovată în stil franţuzesc, Dining în 3 variante: elegant, rustic şi modern, Biblioteci în tendinţe, Baie în stil tropical, Sfaturi pentru alegerea piscinei, Îngrijirea şi asocierea plantelor în grădină și multe altele. Din 7 mai, Casa Lux este disponibilă la toate punctele de difuzare a presei.

Despre Burda Romania

°°°
Despre Casa Lux
Prima revistă de amenajări interioare din România, apărută pe piaţa românească în anul 1994, Casa Lux este printre publicaţiile glossy cu cel mai mare număr de cititori din România, înregistrând 280.000 cititori / ediţie, conform Studiului Naţional de Audienţă executat în perioada octombrie 2007 - octombrie 2008. Audienţa revistei acoperă păturile sociale de top, din mediul urban, cu vârste cuprinse între 14 şi 64 de ani. Repartizarea echilibrată pe vârste şi pe sexe a audienţei atestă statutul de produs de top al revistei Casa Lux, titlu de referinţă pentru cititorii interesaţi de amenajări interioare.
Casa Lux prezintă lună de lună creaţii ale arhitecţilor şi designerilor români, asumându-şi rolul de a promova calitatea în lucrările de amenajare a locuinţelor private. Conţinutul revistei a evoluat odată cu evoluţia întregii pieţe a amenajărilor din România, reuşind cu succes să fie fidelă acesteia. Cititorii revistei Casa Lux pot găsi prezentări de reşedinţe de lux din România, case din străinătate, cele mai noi tendinţe în amenajări şi finisări interioare şi exterioare, construcţii şi materiale de construcţii, dotări, mobilier, accesorii, sisteme de încălzire și climatizare, proiecte de arhitectură, soluții de amenajare 3D, precum şi articole de consiliere de credite și imobiliară.

°°°
Despre Burda România
Istoria companiei BURDA începe acum aproape 100 de ani, ca o afacere de familie specializată pe tipărituri. Hubert Burda Media a ajuns să fie o companie europeană de top. Primul lucru la care oricine din Europa se gândeşte când aude cuvântul BURDA este revista de modă, biblia de fashion a unor întregi generaţii de femei. Aenne Burda este cea care a lansat revista şi care a transformat-o într-un simbol al bunului gust. Astăzi Burda înseamnă mult mai mult decât o singură revistă de modă, tipăreşte peste 260 de publicaţii peste tot în Europa, are peste 7.000 de angajaţi şi este într-o continuă expansiune, în special axată pe ţările din Europa De Est.
În România, compania tipareşte 19 titluri periodice, cu un succes extraordinar. Numărul românilor care citesc lunar publicaţiile editate de Burda România ajunge la peste 2,7 milioane de cititori unici (urban, 14-64 ani). Asta înseamnă că circa 30% din românii din mediul urban, cu vârste între 14-64 ani, citesc în fiecare lună cel puţin unul dintre titlurile de succes ale companiei, fie că este vorba de Casa Lux, Autoshow, Ioana, Practic in Bucatarie, Cool Girl, Men's Health sau Locuinţa mea, acestea fiind doar câteva dintre titlurile publicate.
Ana Ciutu
Brand Manager
'Casa Lux', 'Locuinta mea'
'Casa de vacanta', 'Gradina mea de vis'

Bd.Carol I, nr.31–33, intrarea din strada Italiana
Sector 2, Bucuresti
Tel: +4 021 312 20 12, Fax: +4 021 311 35 87
ana.ciutu@burda.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/burda-romania/casa-lux-isi-dezvolta-continutul-editorial-si-grafica-de-interior-a-revistei