Cea mai citita publicatie din Romania este Practic in Bucatarie! Un sfert dintre romani citesc publicatiile BURDA ROMANIA

BUCURESTI - 30 octombrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Pentru prima data in Romania, o revista depaseste ca audienta orice cotidian national. Din cele mai noi date primite de la Studiul National de Audienta se observa cum Practic in Bucatarie reuseste sa se plaseze pe primul loc fata de cotidianul Libertatea, pana de curand lider de audienta pe piata din Romania, avand cu o suta de mii de cititori mai mult pe editie.

Cea mai citita publicatie din Romania este Practic in Bucatarie! Un sfert dintre romani citesc publicatiile BURDA ROMANIA

Si restul de date de la SNA Focus au toate motivele sa ne incante: absolut toate titlurile editate de BURDA sunt in crestere accentuata de audienta. Per total, titlurile tiparite de Burda Romania si auditate SNA Focus sunt citite de 5.071.000 de romani, adica un sfert din populatia totala a Romaniei!


Dupa 7 ani de existenta pe piata, Practic in Bucatarie reuseste astfel sa treaca o granita psihologica, odata cu depasirea in audienta a celui mai citit cotidian national. Cu o medie de 1.484.000 de cititori, Practic in Bucatarie isi adjudeca locul intai in topul publicatiilor din Romania.



“Este un rezultat extraordinar ca revista PRACTIC IN BUCATARIE depaseste ca audienta chiar si cel mai citit cotidian din Romania. Este o raritate in lumea media de oriunde. Suntem foarte bucurosi ca din ce in ce mai multi romani aleg sa citeasca presa. Si cu atat mai fericiti ca se indreapta spre revistele noastre. Practic unul din patru romani citeste o revista editata de Burda Romania. O sa mentinem gradul de profesionalism cu care sunt editate revistele noastre, subiectele interesante, tonul prietenesc si apropiat cu care sunt scrise”, declara Dl. Michael Schroeder, directorul general Burda Romania.



Despre Burda Romania

Celelalte titluri editate de BURDA ROMANIA se afla si ele pe pozitii excelente in top, absolut toate fiind in crestere de audienta. Cu o crestere de peste 25% sunt revistele: Secretele Bucatariei (609.000 de cititori), Ioana (576 000 de cititori), Casa Lux (426.000 de cititori), Cool Girl (294.000 de cititori), Ioana Copilul meu (180 000 de cititori).




Adina Gheorghe
Marketing Manager
Burda Romania

021- 312 2615
adina.gheorghe@burda.ro