Cititorii romani au decis! Publicatiile BURDA Romania & CASA LUX in top!

BUCURESTI - 9 februarie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Studiul National de Audienta (SNA) confirma: patru dintre primele zece cele mai citite publicatii din Romania sunt editate de trustul Burda Romania.

Cititorii romani au decis! Publicatiile BURDA Romania & CASA LUX in top!

De ani buni campioana la audienta, revista Practic in Bucatarie si-a mentinut si anul trecut suprematia pe piata revistelor din Romania, reusind sa convinga 1.132.000 de romani sa o citeasca numar de numar. Revista - fenomen pe piata presei romanesti - nu poate fi usor detronata: urmatoarea clasata in top are cu 500.000 de cititori mai putin pe editie! Acest lucru demonstreaza din plin ca revista este pe placul celor mai multi romani!

Motiv de bucurie pentru Burda Romania, trustul de presa care a achizitionat la sfarsitul anului trecut, compania Casa Lux, fondatoarea revistei Practic in Bucatarie. Mai mult decat atat, dintre primele 10 pozitii in topul audientei, Burda isi revendica patru! Pe locul al treilea in raportul SNA, cu un numar de 513.000 de cititori se afla revista Practic - Idei pentru casa, gradina si apartament, pe locul al patrulea, revista Secretele Bucatariei (496.000 de cititori), pe locul al optulea mult-iubita revista Ioana cu 408.000 de cititori.

Casa Lux (334.000 de cititori) este detasat Nr. 1 intre revistele de locuinta si amenajari. Nici celelalte vedete ale trustului Burda nu se lasa mai prejos: Locuinta mea (228.000 de cititori), Draga mea (223.000) si Cool Girl (215.000). Un rezultat excelent este obtinut si de nou-relansata revista Copilul meu cu o audienta de 119.000 de cititori pe editie.

Succesul nu se opreste aici. Burda Romania se poate lauda si cu cel mai eficient mesaj. La doar 12 lei si 60 de bani (3,5 euro) cost per mia de cititori (CPT), revista Practic in Bucatarie este cel mai eficient vehicul media romanesc. Practic Idei pentru casa, gradina si apartament are un CPT de 3,7 euro, pe cand Casa Lux de 9 euro, cel mai mic dintre toate revistele glossy!

“Raportul SNA confirma inca o data ca trustul Burda are branduri foarte puternice pe piata romaneasca” spune Directorul General Dl. Michael Schroeder.

Despre Burda Romania

Pentru mai multe informatii referitoare la revistele trustului BURDA accesati http://www.burda.ro


Simona Tanase
Public Relations Manager
Burda Romania
Phone: +40 21 312 26 15
Fax: +40 21 311 35 87
Mobile: + 40 724 234 655
11, Ion Campineanu St.

cititori@burda.ro