Revistele Burda Romania in crestere de audienta! Chiar daca curentul general este de scadere a numarului de cititori!

BUCURESTI - 25 mai 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Noul val de date al Studiului National de Audienta , pentru jumatatea a doua a anului trecut, arata ca multe dintre titlurile editate de trustul german de presa Burda Romania se afla in crestere ca numar de cititori.

Revistele Burda Romania in crestere de audienta! Chiar daca curentul general este de scadere a numarului de cititori!

Asa cum ne-a obisnuit deja in ultimii ani, revista Practic in Bucatarie este lider national la audienta la toate categoriile de presa, avand un milion o suta sapte mii de cititori. Pe locul al zecelea in topul de audienta al revistelor la nivel national se afla si revista Practic – Idei pentru Casa, Gradina si Apartament, cu 509.000 de cititori.

Revista Ioana a crescut ca audienta cu o medie de o mie de cititori pe editie, avand acum 409.000 de cititori.

Alta revista care a reusit sa creasca ca notorietate si audienta este Gradina mea de vis, care ajunge in casele a 173.000 de romani, in crestere cu o mie de cititori pe editie.

O bucurie mare pentru compania BURDA este confirmarea revistei Ioana Copilul meu ca un ghid de mare ajutor pentru parinti. Singura revista de gen aflata in crestere de audienta este revista Ioana Copilul meu, cu o medie de cititori pe editie de 130.000, cu 11.000 mai mult decat in datele furnizate anterior de SNA.

Revistele Perfect pentru casa mea si Casa de Vacanta au avut si ele mai multi cititori in a doua jumatate a anului trecut fata de perioada anterioara. Revista Perfect pentru casa mea este citita acum de 77.000 de romani, cu o mie mai mult decat inainte. Casa de Vacanta cunoaste o crestere de 3000 de cititori pe editie, avand acum o medie de 120.000 de cititori.

Despre Burda Romania

Dr Michael Schroeder, directorul general Burda Romania este foarte mandru de performantele revistelor pe care le editeaza. “Daca urmariti noul val de date de audienta de la SNA veti observa ca majoritatea revistelor de pe piata se afla in scadere de audienta, este un trend general. Tocmai de aceea cifrele inregistrate de multe dintre titlurile noastre sunt cu atat mai valoroase. Revistele noastre demonstreaza ca sunt foarte bine ancorate in vietile romanilor, le sunt apropiate si sunt foarte apreciate.”



Simona Tanase
Public Relations Manager
Burda Romania
Phone: +40 21 312 26 15
Fax: +40 21 311 35 87
Mobile: + 40 724 234 655
11, Ion Campineanu St.
simona.tanase@burda.ro