5 invitati internationali confirmati la Strategic Branding

BUCURESTI - 4 septembrie 2008

Comunicat tip General in Stiinta / Cercetare

Business Media Group organizeaza pe 25 septembrie, la Hotelul Crowne Plaza, un nou eveniment din seria Strategic, sustinut de Campaign Romania si revista Biz: Strategic Branding - Forum despre strategie, creatie si design in branding. Pana in momentul de fata, si-au confirmat prezenta in cadrul evenimentului 5 invitati internationali.

5 invitati internationali confirmati la Strategic Branding

Evenimentul Strategic Branding reuseste, prin tematica propusa si prin speakerii confirmati, sa ofere atat informatii relevante despre branding, arhitectura de brand, cat si despre modalitati de creare a experientei de brand in mediul digital si marketing narativ. In acelasi timp, include in programul sau 3 studii care pot fi considerate adevarate instrumente de marketing. Doua dintre acestea se vor lansa in cadrul evenimentului. Astfel, Strategic Branding reuseste sa se adreseze atat profesionistilor in comunicare si cercetare, cat si directorilor de creatie, designerilor sau copywriterilor.

ULTIMELE NOUTATI
Toti speakerii internationali care vor fi prezenti in cadrul evenimentului se afla la prima lor participare in Romania la un eveniment de profil: Uri Baruchin – Senior Strategist, Brandinstinct, Beata Biernacka – Research Manager, Discovery Central Europe, Claire O’Connor – Director EMEA Research, Discovery Networks Europe, Middle East and Africa, Fabian Sax – Creative Director 101 Worlwide si Simon Rowland – Head of Strategy&Architecture, UffindellWest.

Din partea specialistilor locali, Strategic Branding va beneficia atat de prezenta specialistilor in strategie si planning, cat si a celor in naming sau design de brand: Raluca Borascu – Strategic Planner, Ioana Gheorghita – Strategic Planner si Elena Ionita – Planning Director, Leo Burnett, Rares Budac – CEO, iDesign si Bogdan Branzas – Creative Director&CEO, Branzas Designeri&Consultanti. Reperzentantii Leo Burnett vor fi prezenti la Strategic Branding in cadrul workshopului “Reinventeaza-ti brandul” pentru a lansa cel de-al doilea studiu, parte din platforma LeoShe. Acesta se refera la cliseele in comunicarea adresata femeilor. Raportul cercetarii va reprezenta un punct de pornire pentru o discutie despre functiile si rolul cliseelor in comunicare, discutie in care vor fi surprinse parerile unor specialisti in marketing, comunicare, cercetare, sociopsihologie si alte domenii relevante.

UN ELEMENT INEDIT
Elementul inedit al evenimentului este reprezentat de agentia londoneza Brandinstinct. In cadrul acesteia lucreaza 23 de consultanti in branding cu 16 nationalitati diferite si cu o vasta experienta in arhitectura de brand. Agentia desfasoara proiecte in peste 31 de tari si au un singur oficiu la Londra. Majoritatea clientilor agentiei au o cifra de afaceri de peste 100 de milioane de lire sterline/an si jumatate dintre acestia sunt prezenti in peste 10 tari fiecare. Din principiu, compania nu angajeaza juniori, toti consultantii care lucreaza pentru clientii Brandinstinct au o experienta in branding de cel putin 8 ani, iar cei mai experimentati au pana la 35 de ani de performanta in branding.

Detalii despre eveniment pe www.strategic.ro.

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine).
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy.


Irina Mateescu
Marketing Coordinator
BMG
irina.mateescu@bmg.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/5-invitati-internationali-confirmati-la-strategic-branding