Afacerile ecologice de la A la Z in cadrul GreenBiz Forum

BUCURESTI - 9 iunie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Revista Biz va organiza in data de 25 iunie 2009 GreenBiz Forum (www.bizforum.ro), eveniment de o zi dedicat provocarilor si oportunitatilor oferite de afacerile green, practicilor de management sustenabil si strategiilor de green marketing.

Afacerile ecologice de la A la Z in cadrul GreenBiz Forum

Vor fi prezentate cele mai bune practici de management sustenabil, normele si legislatia in domeniul afacerilor verzi, studii de caz ale celor mai reusite campanii green, solutiile de social media pentru comunicarea brandurilor eco-friendly si cele mai viabile strategii de green marketing si PR.

Intre speakerii evenimentului, pana acum si-au confirmat prezenta Dragos Dehelean - Director General Selenis, Florina Serban - CSR Coordinator Cosmote, Alina Bratu - PR Manager, Tuborg, Eusediu Margasoiu - Managing Partner The Network, Dan Dumitrescu - Civika.

La eveniment vor participa reprezentanti din top si middle management din marile companii, specialisti in PR, corporate communication officers, brand manageri interesati de strategii de green marketing, ONG-uri, reprezentanti media de specialitate, antreprenori de eco business care cauta parteneri de afaceri si furnizori de solutii precum si reprezentanti ai oficialitatilor care vor prezenta normele si legislatia in domeniu.

GreenBiz Forum face parte din proiectul GreenBiz, o platforma de media dedicata antreprenorilor, managerilor si oamenilor de marketing care relationeaza cu ideea de greenbusiness. GreenBiz include evenimente de business, un blog specializat – Green360.ro si o sectiune editoriala in cadrul revistei Biz.

Despre Business Media Group

Revista Biz a fost lansata in anul 2000 din convingerea ca oamenii de afaceri din Romania au nevoie de un instrument care sa le ofere resursele, ideile inovatoare, modelele de succes si inspiratia de a reusi in afaceri. Biz se adreseaza managerilor romani care care au ajuns in top prin multa munca, indrazneala, decizii inspirate si, mai ales, ambitie nemasurata de a reusi.

In timp, Biz inseamna mai mult decat o revista de afaceri - este un brand complex si o sursa completa de informare si inspiratie prin dezvoltarea unor proiecte ca : Zilele Biz, Biz Forum, Biz Academy, colectia de carti Biz Books: Lovemarks, Exponential Marketing si Blog Marketing sau ghidurile Biz.
Persoana de contact: Alina Mihai
Marketing Coordinator Biz


alina.mihai@bmg.ro