Afla totul despre afacerile ecologice la GreenBiz Forum, editia a doua!

BUCURESTI - 30 septembrie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Revista Biz va organiza in data de 13 octombrie 2009 la Hotel Intercontinental GreenBiz Forum (www.bizforum.ro), eveniment de o zi dedicat tendintelor si modelelor de succes in afacerile sustenabile, metodelor de finantare pentru afacerile green, proiectelor sustenabile si culturii corporatiste green in companiile de top.

Afla totul despre afacerile ecologice la GreenBiz Forum, editia a doua!

Editia a doua a GreenBiz Forum inseamna mai multa interactivitate si:

* Prezenta lui Martin Neureiter, Task Group Leader al ISO (International Standards Organisation) pentru standardele ISO 26 000 pe CSR ce vor fi elaborate in 2010;
* Lansarea in exclusivitate a proiectului Ogilvy Earth pentru Romania;
* GreenFair, expozitie cu standuri a celor mai importante proiecte green/CSR din Romania;
* Intalniri one-to-one cu ONG-urile de mediu;
* Mese rotunde si dezbateri interactive pe teme precum finantarea ideilor green, corporate citizenship, proiecte corporatise si cultura green;
* Speakeri internationali.

La eveniment vor participa reprezentanti din top si middle management din marile companii, specialisti in PR, corporate communication officers, brand manageri interesati de strategii de green marketing, ONG-uri, reprezentanti media de specialitate, antreprenori de eco business care cauta parteneri de afaceri si furnizori de solutii precum si reprezentanti ai oficialitatilor care vor prezenta normele si legislatia in domeniu.
GreenBiz Forum face parte din proiectul GreenBiz, o platforma de media dedicata antreprenorilor, managerilor si oamenilor de marketing care relationeaza cu ideea de greenbusiness. GreenBiz include evenimente de business, un blog specializat – Green360.ro si o sectiune editoriala in cadrul revistei Biz.

Despre Business Media Group

Revista Biz a fost lansata in anul 2000 din convingerea ca oamenii de afaceri din Romania au nevoie de un instrument care sa le ofere resursele, ideile inovatoare, modelele de succes si inspiratia de a reusi in afaceri. Biz se adreseaza managerilor romani care care au ajuns in top prin multa munca, indrazneala, decizii inspirate si, mai ales, ambitie nemasurata de a reusi.

In timp, Biz inseamna mai mult decat o revista de afaceri - este un brand complex si o sursa completa de informare si inspiratie prin dezvoltarea unor proiecte ca : GreenBiz Forum, Zilele Biz, Biz Academy, RoTaxLaw, colectia de carti Biz Books: Lovemarks, Exponential Marketing si Blog Marketing sau ghidurile Biz.

Alina Mihai
alina.mihai@bmg.ro