Drumul pana la 100

BUCURESTI - 22 iulie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

In numarul din aceasta saptamana, BusinessWeek Romania sarbatoreste 100 de editii, moment pe care il marcheaza printr-o retrospectiva a celor mai importante evenimente din ultimii doi ani, insotita de aduceri in prezent ale aspectelor in evolutie.

Drumul pana la 100

BusinessWeek Romania a alcatuit pentru aceasta editie aniversara zece liste a câte zece pozitii, lucruri despre care revista a scris sau isi propune sa scrie in viitor, subiecte care au schimbat mediul de afaceri si oameni care vor continua sa-si puna amprenta asupra economiei locale. Veti gasi in acest numar si tranzactii pe care redactia BusinessWeek Romania le-a considerat de impact, nu doar prin valoare, ci si prin semnificatia pe care o au pentru sectorul de activitate respectiv, dar si previziuni privind companiile care ar putea aparea pe o viitoare lista de acest fel.

De asemenea, redactorii publicatiei au actualizat zece dintre cover story-urile de impact pe care BusinessWeek România le-a publicat in ultimii doi ani. Conceptul quad-play (televiziune, internet, telefonie mobila si telefonie fixa de la acelasi furnizor) – aflat in stadiul teoretic in urma cu doi ani, cand BusinessWeek Romania a scris pentru prima oara despre el – a devenit intre timp realitate. In schimb, privatizarea celei mai vechi banci romanesti, CEC, aflata pe ultima suta de metri la momentul la care revista a analizat impactul sau, a cunoscut o rasturnare de situatie.

Acestea sunt doar doua subiecte dintr-o lista de zece evenimente despre care BusinessWeek Romania a scris in editiile sale anterioare si pe care le-a adus in prezent in numarul 100.

In acelasi numar BusinessWeek Romania: Companiile resimt din plin socul cresterii dobânzilor si al deprecierii leului - nu s-au anuntat inca falimente, dar sunt oprite investitii si scad cifre de afaceri; In ciuda conditiilor nefavorabile de piata, vara a adus lansarea câtorva noi fonduri deschise de investitii, cele mai multe fiind gestionate de diviziile de administrare de active ale bancilor; Dupa fuziunea cu compania belgiana InBev, Anheuser-Busch are de infruntat un CEO dur si un munte de datorii.

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia – singura revistă de cinema din România, Autocar - licenta exclusiva a primului titlu auto din lume).
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.


Pentru intrebari sau mai multe informatii referitoare la acest articol sau la revista BusinessWeek Romania, va rugam luati legatura cu Bianca Manescu, Marketing Executive, Business Media Group, la tel 021.206.06.80 sau bianca.manescu@bmg.ro

bianca.manescu@bmg.ro