Experimentul Biz48h : in direct cu Google si cu World’s #1Management Guru

BUCURESTI - 2 iulie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Ultimele noutati ale proiectului Biz48h confirma ca Robert Wong, Creative Director Google US si Dave Ulrich, World’s #1Mangement Guru vor fi intervievati in direct in cadrul experimentului Biz48h si ca mai mult de 30 de top manageri si personalitati de business vor veni in redactia improvizata de pe holurile Baneasa Shopping City.

Biz48h este un proiect experimental ce face parte din campania SustinePrintul!, demarata de revista Biz in urma cu o luna. Asa cum sugereaza numele, se va scrie, intervieva, fotografia, edita, tehnoredacta, pregati de tipar si tipari prima transa a tirajului numarului 200 al revistei Biz in doar 2 zile. Proiectul se desfasoara luni, 5 iulie si marti, 6 iulie, in spatiul Baneasa Shopping City.

Articolul de fond al acestei editii nu este unul obisnuit. El va fi redactat de cativa dintre cei mai activi oameni de PR si comunicare transformati pentru o zi in jurnalisti de business. Fiecare isi va aduce un invitat special pe care il va intervieva live.

Vor edita coverstory-ul: Sorana Savu - PremiumPR cu Denisa Mateescu - General Manager pentru Romania MasterCard Europe, Eliza Rogalski - Tempo Creative Group si Elan Schwartzenberg, Gabriela Lungu - The Practice cu Eliodor Apostolescu, proprietarul brandului Gusto si Larisa Petrini - Saatchi&Saatchi PR cu Israel Visel - Mall Manager AFI Palace Cotroceni.

Pe langa interviurile in redactie, vor avea loc altele ce se vor desfasura in timp real folosind mediile de comunicare instant. Doua dintre acestea reprezinta exclusivitati pentru Romania. Unul este cel cu Robert Wong, Creative Director Google US intervievat de Ioana Manoiu, Managing Partner GMP PR iar celalalt cu Dave Ulrich, autor, speaker si cel pe care publicatia BusinessWeek l-a desemnat #1 Management Educator&Guru. Acesta va fi intervievat prin Skype de Mara Gojgar, HRClub.

O sectiune importanta a revistei este Oamenii Biz, unde sunt prezentate profilele celor care fac cu adevarat diferenta, leaderi si formatori de piata. Sedintele foto din studio-ul Biz48h se vor organiza pentru: Bogdan Enoiu, General Manager McCann Erickson, Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient, Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group, Marius Ghenea, Presedinte PC Fun, Liviu David, Director de Creatie Next Advertising, Yorgos Ioannidis, CEO Romtelecom, Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi, Constantin Stroe, VicePresedinte Dacia, Florin Talpes, Presedinte Softwin si Alin Burcea, proprietarul Paralela 45.

Un invitat special este Marius Ghenea, care va sta cateva ore in redactie pentru a edita un articol despre profilul antreprenorului roman, ce va fi publicat in acest numar. Ii vom avea de asemenea alaturi de noi pe Cosmin Radoi, Managing Partner Graffitti BBDO, Ilias Papageorgiadis, CEO More Real Estate, Diana Klusch, Corporate Affairs Director Ursus Breweries si Andi Dumitrescu, GfK Romania, Florentin Tuca, Managing Partner Tuca, Zbarcea&Asociatii, Antoaneta Curteanu, Corporate Manager Unicredit Romania, Razvan Pasol, CEO Intercapital Invest.

De ce Biz48h?

Acest proiect este un exercitiu de antreprenoriat creativ si de transparenta, care arata ca o revista este un mediu versatil, ce transmite mesaje si permite experimente pe care alte medii nu le suporta.

“Prin acest original test de rezistenta dorim sa aratam ca una dintre cele mai bune lectii invatate anul trecut in echipa Biz este importanta eficientei si a jocului in echipa. Un test de anduranta in conditii extreme era urmatorul pas pentru o echipa din spatele unei reviste renascute intr-un an de criza.” declara Marta Usurelu, redactor sef Biz.“Vrem totodata sa aratam cititorilor nostri ca suntem o echipa avangardista si ca ne propunem sa abordam mereu lucrurile intr-o maniera “noua, fresh si cool”, asa cum Aneta Bogdan a caracterizat revista Biz” adauga Usurelu.

Despre Business Media Group

Despre Biz
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz. Incepand din 2009 revista Biz are un nou actionariat si este condusa de Marta Usurelu.

Pentru detalii va rugam contactati Gabriela Enescu 0744.489.524
gabriela.matei@revistabiz.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/experimentul-biz48h-in-direct-cu-google-si-cu-worlds-1management-guru