Explozie pe piata de retail

BUCURESTI - 18 iunie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Revista Biz prezinta in acest numar analiza pietei de retail din Romania si previziunile specialistilor pentru o noua etapa a consolidarii: concentrarea pietei, achizitii, sofisticarea consumatorului, intelegerea mai buna a formatelor de retail si specializarea pe diferite categorii de produse.

Explozie pe piata de retail

Biz a analizat principalele segmente din retail: electronicele, bricolajul, farmaceuticele, fashion, mobila si a estimat impreuna cu specialistii din domeniu ritmul de crestere in acest an si tendintele care se vor manifesta pe fiecare domeniu.
Astfel, electronicele si electrocasnicele vor inregistra cresteri medii de 20% in 2008, bricolajul de peste 30% iar retailul farmaceutic si de mobila cresc fiecare cu 10% in acest an.
Pentru 2008, cota de piata a retailului modern este estimata la 45% si la o valoare de circa 15 miliarde de euro. Specialistii declara in Biz ca se asteapta ca 4-5 jucatori sa concentreze o cota de piata de pana la 50-60% si ca piata sa genereze in urmatorii 3-4 ani un volum de investitii de aproximativ 3 miliarde de euro.

Alte articole in acest numar din Biz:
FOCUS: Piete la examenul de maturitate
Cu ritmuri de crestere cuprinse intre 10 si 30%, multe dintre pietele din Romania sunt in curs de maturizare si destul de putine au atins maturitatea. Specialistii analizeaza in Biz gradul de maturitate al unor industrii ca cea auto, a asigurarilor, a bauturilor racoritoare, industria farmaceutica, a lactatelor si cea a restaurantelor.


HARVARD BUSINESS REVIEW: Masina de inovatii Google
In panteonul companiilor bazate pe internet, Google se remarca in mod deosebit atat prin succesul avut, cat si datorita inovativitatii de care a dat dovada. Google este creatorul sau macar exponentul de frunte al unor noi abordari ale inovatiei in afaceri sau management, prezentate in acest numar al revistei Biz.

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine)
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.




Persoana de contact: Adina Milea, Brand Manager. Tel: 021.206.06.80 , email: adina.milea@bmg.ro website: www.revistabiz.ro