Luxul, la el acasa in Romania

BUCURESTI - 11 martie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

O tara cu peste 500 de persoane avand venituri individuale anuale de peste 10 milioane de euro devine interesanta pentru marile branduri de lux. Studiul realizat de compania de consultanta in industria luxului CPP Management Consultants confirma acest lucru, relevand faptul ca piata produselor de lux s-a dezvoltat semnificativ in 2007 prin intrarea pe piata a unor branduri precum Christian Dior, Burberry, Yves Saint Laurent, Jimmy Choo, Roberto Cavalli, Missoni, Chloe, Marc Jacobs.

Luxul, la el acasa in Romania

Trendul ascendent al industriei de lux continua si anul acesta cand in Romania vor veni noi branduri, fie ca e vorba de magazine multibrand, fie monobrand. Este deja o certitudine deschiderea, prin investitie directa, a primului magazin Louis Vuitton din Romania, alti jucatori de top care si-au anuntat prezenta anul acesta fiind: Gucci, Dolce & Gabanna, Botegga Veneta.

Oportunitati de crestere exista si in celelalte sectoare ale industriei de lux: masini, bijuterii si ceasuri si hoteluri de cinci stele. In numarul din acesta saptamana, BusinessWeek Romania face o ampla trecere in revista a perspectivelor de patrundere a brandurilor de lux din aceste sectoare pe piata locala.

Alte subiecte:

Sa construim frumos!
Mult-asteptatele oferte publice initiale ale societatilor producatoare de materiale de constructii incep in sfarsit sa apara la bursa din Bucuresti.

RCA si Casco se pregatesc sa piarda teren
Desi nu sunt afaceri profitabile, asigurarile auto detin inca peste 70% din segmentul celor generale, in timp ce pe pietele dezvoltate, reprezinta sub 50%. Cat vor mai fi acestea motorul industriei asigurarilor?

Mai multa munitie pentru anti-americani
Extinderea crizei creditelor ipotecare din Statele Unite accentueaza si mai mult sentimentele anti-SUA din Europa

Multinationalele, sunt ele bune pentru America?
Sunt productive, inovatoare si pline de bani. Dar asta nu inseamna ca vor salva economia SUA.

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine)
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.


Pentru intrebari sau mai multe informatii referitoare la acest articol sau la revista BusinessWeek Romania, va rugam luati legatura cu Camelia Eremia, Marketing executive, Business Media Group, la tel 021.206.06.80 sau cami.eremia@bmg.ro
cami.eremia@bmg.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/luxul-la-el-acasa-in-romania