Patru experti internationali in mediu vorbesc in premiera despre inovatie la GreenBizForum

BUCURESTI - 26 octombrie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

In premiera in Romania, la GreenBiz Forum, patru experti internationali discuta despre inovatie in green business si organizeaza primul training in green consulting din Romania. GreenBizForum, aflat la cea de-a patra editie, este evenimentul afacerilor verzi si al companiilor sustenabile si este organizat de revista Biz miercuri, 27 octombrie 2010 la Hotel Howard Johnson. Mai multe detalii si informatii, precum si programul complet se gasesc pe site-ul http://www.bizforum.ro/greenbiz.

Cei patru experti internationali sunt: Delia Dimitriu, PhD, Research Fellow - Manchester Metropolitan University UK, David Grant, Group Sustainable Development Projects Manager - SAB Miller, Ingo Nissen, Country Representative - Sonae Sierra si John Aston, Managing Director - AstonEco Management. Acestia formeaza panelul de specialisti in mediu ce si-au confirmat prezenta in cadrul celei de-a doua sesiuni a evenimentului, unde vor prezenta o serie de exemple concrete si studii de caz prin care inovatia in green devine motor de crestere a oricarui business sustenabil.

Invitatul special al acestei sesiuni este Delia Dimitriu, cercetator academic la Manchester Metropolitan University si expert international cu mai mult de 14 ani experienta in problematica mediului. Delia Dimitriu este implicata in numeroase proiecte si echipe de lucru internationale si face parte din grupul de experţi 'International Panel on Climate Change' al ONU care a castigat PREMIUL NOBEL PENTRU PACE in 2007. La GreenBiz Forum vine in calitate de consultant al companiei Tarom pentru care va prezenta un studiu de caz despre actiuni de reducere a amprentei de carbon.

Acestor patru experti internationali li se alatura o serie de vorbitori ce vor dezbate problematica reciclarii si a waste managementului. Evenimentul se va incheia cu un training in Green Consulting destinat specialistilor in CSR si PR, consultantilor, managerilor si antreprenorilor sustinut de catre John J. Aston, Managing Director AstonEco Management. Trainingul prezinta modalitati prin care se disting practicile de greenwashing de strategiile autentice de CSR si cum se creeaza legatura intre practicile green si obiectivele de business sustenabile .

Programul complet poate fi consultat pe site-ul http://www.bizforum.ro/greenbiz/program.html

Evenimentul se adreseaza reprezentantilor din top si middle management din companiile mari interesati de resurse de management sustenabil, specialistilor in PR, corporate communication officers, brand manageri interesati de strategii de green marketing, ONG-urilor ce promoveaza activitati de protectie a mediului inconjurator ce cauta finantare si interactiune cu mediul corporate, reprezentantilor media de specialitate si ai new media, bloggeri implicati in campanii green, antreprenorilor de eco business care cauta parteneri de afaceri si furnizori de solutii de business precum si reprezentantilor oficialitatilor care prezinta norme si legislatie in domeniul green.

Despre Business Media Group

Despre GreenBiz Forum
GreenBiz Forum este primul eveniment ce abordeaza trendul green din perspectiva contributiei brandurilor si corporatiilor. El face parte dintr-un proiect mai amplu dezvoltat de revista Biz si denumit GreenBiz, o platforma de media si un loc in care toti cei care relationeaza cu ideea de greenbusiness sa acceseze informatii, sa interactioneze, sa poata comunica experiente legate de green business si green marketing. Aceasta include evenimente de business si o sectiune editoriala dedicata in cadrul revistei Biz.

Despre Biz
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz. Incepand din 2009 revista Biz are un nou actionariat si este condusa de Marta Usurelu.

Pentru detalii, inscriere si acreditari de presa, va rugam contactati Gabriela Matei, e-mail gabriela.matei@revistabiz.ro, telefon: 0371.32.32.32.
gabriela.matei@revistabiz.ro