Strategie de la Naked Communications, Advergaming si Mobile Marketing la Zilele Biz

BUCURESTI - 13 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Zilele Biz, cel mai important eveniment b2b din Romania, va avea loc in perioada 24-28 noiembrie, la Hotel Radisson SAS din Bucuresti. In cea de-a cincea zi a evenimentului, dedicata industriei de marketing si comunicare, si-au confirmat deja prezenta patru specialisti internationali.

Strategie de la Naked Communications, Advergaming si Mobile Marketing la Zilele Biz

Claire Taylor , COI and Senior Strategist -Naked Communications, Maryam Bazargan - CEO, New Street Media si Arda Kertmelioglu - Executive Vice-President, Mobilera sunt trei dintre speakerii internationali care vor fi prezenti pe 28 noiembrie la Zilele Biz, prezentand audientei din Romania noi trenduri in publicitate si strategii si tactici inovative de comunicare.

Speakeri internationali:
Claire Taylor vine la Zilele Biz din partea Naked Communications, apreciata ca fiind una dintre cele mai creative si inovatoare agentii de comunicare din lume, unde a coordonat strategia si planningul pe conturi ca Sony Electronics, Football Association si COI. Claire va prezenta in cadrul primei conferinte noi trenduri in communication planning si apoi va provoca participantii de la Zilele Biz sa participe la o sesiune de briefing live, intr-un workshop interactiv.

Maryam Bazargan are peste 12 ani de experienta in digital media, si este fondatorul New Street Media, cea mai mare companie independenta de publicitate in-game, construind branduri si continut pe mobil, online, iTV si toate platformele de gaming. New Street Media a lucrat cu zeci de agentii si branduri pe campanii bazate pe jocuri video, incluzand Canon, COI, Nestle, BBC si Sony. La Zilele Biz, Maryam va prezenta strategii practice pentru a integra advergaming in strategia de marketing a companiilor romanesti, luand in calcul cele mai noi programe dar si planificarea si bugetul necesare.

Arda Kertmelioglu are o experienta de peste 14 ani in industria de telecomunicatii, odata cu introducerea comerciala a GSM-ului. A jucat un rol cheie in evanghelizarea marketingului si publicitatii mobile in Turcia, Europa de Est inca din 2003, si a fost ales in Consiliul Director al MMA (Mobile Marketing Association) Mobilera este unul dintre cei mai mari jucatori in mobile marketing, cu sediul central in Londra si numeroase campanii interactive pentru sute de branduri internationale. Arda va prezenta studii de caz cu campanii desfasurate in Europa, oferind solutii practice pentru companii pentru a obtine implicarea si angajamentul consumatorilor.

Alte teme din program:
-Strategic PR: Managementul crizei, strategii new media si managementul reputatiei, cu
Jennifer Janson de la SixDegreesPR dar si reprezentanti ai agentiilor de top din Romania

-High Online Impact Brands: Prezentarea in premiera a rezultatelor studiului realizat de
FutureLab pentru revista Biz, care claseaza brandurile din Romania in functie de prezenta lor online

-HR Focus: Pentru a compensa lipsa unor seniori si a unor cursuri abilitate sa duca potentialul
existent la nivelul urmator, Zilele Biz prezinta workshopul Managementul talentelor in industria de marketing si comunicare.

Programul complet este disponibil pe www.zilelebiz.ro

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media, fondat în 1995 care editeaza săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz si BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume.
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul de evenimente B2B: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy.



Pentru detalii si acreditari la eveniment va rugam contacti Business Media Group: 021.206.06.80.
Persoana de contact: Adina Milea, Brand Manager Biz: adina.milea@bmg.ro www.zilelebiz.ro


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/strategie-de-la-naked-communications-advergaming-si-mobile-marketing-la-zilele-biz