Top branduri globale

BUCURESTI - 30 septembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Perioadele in care recesiunea ameninta determina managerii sa reduca bugetul de marketing. Insa oamenii de marketing curajosi investesc masiv in timpul recesiunii, iar multe dintre cele 100 cele mai valoroase branduri globale fac exact acest lucru.

Top branduri globale

In topul celor mai valoroase branduri globale, realizat de BusinessWeek, se regasesc companii care isi mentin constant bugetul de marketing din SUA ca procent din venituri. Printre acestea se numara American Express (locul 15) si Diageo (care detine brandul Smirnoff, de pe locul 89). La randul lor, Louis Vuitton (locul 16), Kellogg's (39), Accenture (47) si Kleenex (74) isi cresc agresiv, de la an la an, cheltuielile de marketing ca procent din vanzari.

'Exista mereu presiunea de a taia din buget', spune Jez Frampton, director executiv al Interbrand, compania de consultanta in branding care realizeaza acest top pentru al optulea an consecutiv, si care sfatuieste de obicei clientii sa cheltuiasca mai mult in perioadele de recesiune. Istoria ne demonstreaza ca o recesiune poate fi o perioada propice investitiilor in brand. Unele dintre cele mai de succes campanii de branding
din ultimele sase decenii au inceput in anii dificili.

In prezent, agentiile americane de publicitate le spun directorilor de marketing ca este inteligent sa cumpere spatiu de reclama in timpul recesiunii. Argumentul standard este simplu: din moment ce toti ceilalti se retrag, se pot cumpara spatii publicitare mai ieftine, atragand mai mult atentia consumatorilor si, deci, castigand o cota de piata mai mare.

Afla din noul numar BusinessWeek Romania care este clasamentul brandurilor globale si pentru ce strategie au optat branduri ca Google, Toyota sau Louis Vuitton.

In acelasi numar BusinessWeek Romania: Bancile schimba macazul spre consolidare si prudenta; Dezvoltatorii rezidentiali sunt creativi in oferta de facilitati pentru a convinge potentiatii cumparatori; Criza din SUA nu opreste dominatia economica americana

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine)
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.




Pentru intrebari sau mai multe informatii referitoare la acest articol sau la revista BusinessWeek Romania, va rugam luati legatura cu Bianca Manescu, Marketing Executive, Business Media Group, la tel 021.206.06.80 sau bianca.manescu@bmg.ro
bianca.manescu@bmg.ro