Ultima zi de inscrieri si acreditari la StrategicMarketing!

BUCURESTI - 22 octombrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Marti, 23 octombrie 2007, la World Trade Center Bucuresti are loc StrategicMarketing, primul forum din Romania dedicat noului consumator si modului in care acesta influenteaza strategia de marketing si comunicare.

Ultima zi de inscrieri si acreditari la StrategicMarketing!

Evenimentul este structurat in conferinte, workshopuri si training si se adreseaza specialistilor in marketing si comunicare din agentii de publicitate, media si din companiile mari si mijlocii. Conferintele sunt sustinute de catre invitatii internationali Paul Garrison, Jared Salter si Ana Matos si de o serie de specialisti din industria locala de marketing si publicitate.

La eveniment va avea loc si lansarea editiei romanesti a cartii Exponential Marketing: Cum sustii cresterea intr-un mediu in continua schimbare. Marketing din lumea reala in noua Europa. Lansarea va fi facuta chiar de autorul cartii, Paul Garrison si va fi urmata de o sesiune de book signing pentru participantii la eveniment.

Paul Garrison, autorul conceptului de marketing exponential va sustine un training interactiv in care sunt prezentate tehnici inovatoare de crestere exponentiala prin interconectarea motivatiilor consumatorului cu valorile de brand.

Ana Matos, Managing Director „Women’s Touch” va sustine o prezentare a conceptului de “Woman to Woman Marketing” in cadrul conferintei „Consumatorul dicteaza piata”.

Jared Salter, expert in naming si in constructia si dezvoltarea unora dintre cele mai importante branduri internationale (Raiffeisen Bank, Coca-Cola, Danone, Pfizer, IKEA, Starbucks, Procter&Gamble) va sustine o prezentare despre metode inovatoare de a mentine brandul relevant pentru consumatori- 'Innovation Tools for Keeping Your Brand Relevant'.

Programul va fi completat cu sesiuni de conferinte si workshopuri sustinute de specialisti in marketing si comunicare din Romania: Bogdana Butnar - McCann Erickson, Elena Ionita- Leo Burnett, Stefan Stroe –Starcom Romania, Manuela Tudor –IdeaPlus Communications, Sorin Psatta –Grafitti BBDO, Adela Jansen- BRD, Razvan Capatana –Business Results, Adinel Tudor–Trout&Partners Consulting Romania, Mugur Patrascu- iLeo, Nona Serbanescu –Hanson Marketing, Tiberiu Danetiu –Auchan Romania, Mihai Barsan – Ursus Breweries, Claudiu Gamulescu –Underclick.ro, Antonio Eram –Netopia, Bogdan Gavrila – Core Target Media, Orlando Nicoara –MediaPro Interactiv, Razvan Varabiescu – Media Direction.

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia – singura revistă de cinema din România, Autocar - licenta exclusiva a primului titlu auto din lume).
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.


Pentru detalii sau acreditari de presa la eveniment, va rugam contactati-ne la tel 021/2060680, email adina.milea@bmg.ro, persoana de contact Adina Milea, Marketing Coordinator Business Media Group.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/ultima-zi-de-inscrieri-si-acreditari-la-strategicmarketing