ZileleBiz, cel mai mare eveniment de afaceri din Romania, la a noua editie.

BUCURESTI - 4 noiembrie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

In perioada 15-19 noiembrie 2010 va avea loc cea de-a noua editie Zilele Biz, cel mai mare eveniment business-to-business din Romania. Evenimentul este organizat de revista Biz si va avea loc la Hotel Novotel, Bucuresti. Programul complet si speakerii se gasesc pe site-ul http://www.zilelebiz.ro.

ZileleBiz, cel mai mare eveniment de afaceri din Romania, la a noua editie.

“Ne-am focusat, lucrand la aceasta editie Zilele Biz, pe companiile curajoase. Pe cele care au indraznit sa se miste in timp de criza si care nu au asteptat sa se schimbe de la sine piata. “Indrazneste! Numai de tine depinde!” – acesta este sloganul celei de-a noua editii a Zilelor Biz, gandita si construita dupa chipul si asemanarea revistei” declara Marta Usurelu, Redactor Sef Biz.

La aceasta editie, pe langa programul traditional de peste 70 de conferinte si workshopuri, se vor desfasura traininguri dedicate pe domeniile CSR, Marketing si Inovatie/Blue Ocean Strategy, vor avea loc trei expozitii in paralel, doua lansari in premiera si doua studii exclusive.

Si-au confirmat prezenta urmatorii invitati internationali: Nick Sohnemann, Innovation Advisor, Trendone, Greg Rowland, Founder of Greg Rowland Semiotics, Katie Rizvi, Co-Founder of The Little People Organization, Maciej Kisilowski Ph.D., M.B.A., M.P.A., LL.M & Co-Director, Initiative for Regulatory Innovation, Leslie Hawke, President, Ovidiu Rom Association, Harry Meintassis, General Manager Hay Group Romania, Jeff Hyams MEC Chief Strategy Officer, John Holm, Adjunct Lecturer of Marketing MSM Romania, Nikki Mendonça President OMD Europe, Middle East and Africa (EMEA).

Devenit in timp eveniment de referinta in mediul de afaceri romanesc, Zilele Biz se adreseaza in fiecare dintre cele cinci zile cate unui domeniu de business: 15 noiembrie – Antreprenoriat, 16 noiembrie – Real Estate si Retail, 17 noiembrie – Inovatie, 18 noiembrie – CSR, 19 noiembrie - Media si Marketing. Audienta evenimentului este specializata pe fiecare zi, reunind cca 1500 top si middle manageri, antreprenori, specialisti in comunicare, consultanti, investitori, reprezentanti ai oficialitatilor si ONG-urilor, decision makeri si reprezentanti ai media.

Din program:
ZIUA 1: Antreprenoriat, 15 noiembrie
>> “Top 30 branduri personale in afaceri”. Lansarea studiului exclusiv Unlock Market Reseach.
>> “Internetul, noul El Dorado al antreprenoriatului?” Sesiune cu antreprenori online, moderata de Marius Ghenea, Presedinte ARMO.

ZIUA 2: Real Estate si Retail, 16 noiembrie
>> \'Anul 2010, precursor al revigorarii pietei de imobiliare?\' Studiu exclusiv BNP Paribas.
>> “Profilul consumatorului pe categorii de venit”, prezentare pe baza unui studiu dedicat GfK.

ZIUA 3: Inovatie, 17 noiembrie
>> “Incursiune in viitor”. Inovatii tech aplicate in divertisment, media si marketing
>> “Economia Inovatiei”. Patru experti internationali prezinta sisteme inovative de management si leadership
>> “Value Innovation”. Training despre metodele strategiei Blue Ocean in structurarea inovatiei
>> “Fashion Photo 3D”. Expozitie foto in premiera ale ultimei colectii Rozalb de Mura.

ZIUA 4: CSR, 18 noiembrie
>> “Mari afaceri, mari viziuni” Cum integrezi CSR -ul in strategia de business?
>> “Activarea Comunitatilor” Training despre CSR ca avantaj sustenabil, sustinut de Katie Rizvi, Co-Founder The Little People

ZIUA 5: Media si Marketing
>> “Publicitatea dupa 20 de ani” Cu: Lucian Georgescu, Veronica Savanciuc, Teddy Dumitrescu, Stefan Iordache, Manuela Necula, Bogdan Enoiu, Radu Florescu si Bogdan Naumovici
>> “PR-ul intr-o lume digitala.” Cum optimizezi campaniile de PR pentru mediul online.
>> “Marketing Cross-Platform.” Metode neconventionale ce integreaza mediile online si offline

Programul complet si speakerii se gasesc pe site-ul http://www.zilelebiz.ro.

Despre Business Media Group

Despre Biz
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz. Incepand din 2009 revista Biz are un nou actionariat si este condusa de Marta Usurelu.

Pentru acreditari de presa si informatii suplimentare va rugam contactati Gabriela Matei, e-mail – gabriela.matei@revistabiz.ro, tel - 0371.32.32.32, fax: 0372.87.35.31.
gabriela.matei@revistabiz.ro