ABM Community – The Community You Want To Be In

BUCURESTI - 10 aprilie 2006

Comunicat tip General in Educatie / Cultura


Bucuresti, 17 aprilie 2006, orele 12:00 – Business Organization for Students (BOS) deschide cea de-a treia editie a programului educational ABM Community, la Hotelul InterContinental, Florentine Ball Room. Programul inlesneste studentilor contactul direct cu mediul corporate oferind atat conferinte cat si workshopuri.

ABM Community – The Community You Want To Be In


ABM Community inseamna: Advertising, Business si Marketing Community. Este alcatuit din conferinte denumite ABM Days si seminariile ABM Community. Luni 17 aprilie 2006, BOS lanseaza programul prin deschiderea conferintelor ABM Days, conferintele sunt deschise tuturor celor interesati de cele trei domenii, formand astfel o comunitate.

Timp de 3 ani, programul educational ABM Community a constituit o reala sursa de informare pentru studentii din Romania interesati de Advertising, Business si Marketing. Programul ofera studentilor posibilitatea de a-si clarifica nelamuririle si de a gasi raspunsuri la curiozitatile pe care le au fata de ariile amintite mai sus.

17 aprilie este ziua de Advertising, prezentarile tematice propuse pentru dezbatere au caracter interactiv si se refera cu precadere la: “Publicitate si creativitate in timp si spatiu” si “Cand creativitatea face diferenta”. Invitatii vor avea cu siguranta lucruri grele de spus avand in vedere pozitia pe care o ocupa in industria advertisingului. Printre acestia amintim: Leo Burnett, Lowe&Partners, Ogilvy&Mather si Bridge Communication.
18 aprilie inseamna Business si aduce informatii pretioase pentru cei care sunt pe cale de a-si deschide propria afacere. Informatiile arata unde sunt pietele aglomerate si unde se regasesc noi oportunitati de exploatare. Cat de mult trebuie sa aplicam regulile clasice si cat de mult se respecta traditionalul. Informatiile vin direct de la sursa: oamenii de afaceri de succes.
19 aprilie aduce Marketing de la firme cu o pozitionare foarte buna pe piata: Orange si Zepter.

Conferintele celor 3 zile se vor desfasura incepand cu orele 12:00. Primele doua zile vor avea loc la Florentine Ball Room, iar cea de-a treia zi in sala Ronda a Hotelului InterContinental.
Luni 17 aprilie orele 11:30 BOS va organiza o conferinta de presa pentru a informa publicul larg asupra importantei pe care il are un astfel de proiect pentru o viitoare cariera in Advertising, Business sau Marketing.

Despre Business Organisation for Students

Business Organization for Students ofera punctual o pregatire complementara celei teoretice, precum si o noua perspectiva asupra viitoarei cariere a studentului. Partenerii BOS sunt: Cabinetul Calin Tatomir, Allied Telesyn, MyJob si Euroweb.
Irina Mateescu
PR Manage BOS
irina.mateescu@bosromania.ro