BOS a oferit studenţilor şansa de a se afirma şi informa prin ABM Community

BUCURESTI - 30 mai 2005

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Programul educaţional ABM Community îşi propune să ofere studenţilor o altfel de educaţie prin contact direct cu realităţile pieţei. Studenţii au putut opta pentru Advertising, Business sau Marketing Community în funcţie de domeniul de interes, iar 100 din cei peste 2500 de aplicanţi au avut drept profesori Directorii de creaţie, liderii propriilor afaceri, Marcom Managerii, Brand Managerii, în cadrul Advertising, Business si Marketing School.

BOS a oferit studenţilor şansa de a se afirma şi informa prin  ABM Community

Prin Advertising, Business & Marketing Days programul oferă şansa de informare tuturor studenţilor. A IV-a ediţie a ABM Days a avut loc în perioada 19-22 aprie şi a însemnat patru zile de conferinţe, peste 700 de studenţi participanţi, 35 de speakeri, 18 companii partenere.
ABM Days este un eveniment recunoscut în mediul studenţesc, fiind sprijinit de companii importante din România. Partenerii ABM Days au fost: Cabinetul Călin Tatomir, Ops, Borsec, Interamerican, Allied Telesyn, Marsh, Radiocomunicaţii S.A., Euroweb, Kinecto, CODECS, Foote Cone&Belding, Dial Telecom şi Focus Publicis, iar sponsorii au fost: Create Direct, Compass Consulting, AVON, Vel Pitar, TBWA, Leo Burnett.
Detalii despre ABM Days pot fi găsite si pe www.abm.ro, portalul de resurse al Comunitaţii ABM.
ABM Community 2005 s-a încheiat cu prezentarea proiectelor membrilor comunităţii. Temele date au fost: realizarea unei campanii de rebranding pentru pantofii sport Pionieru – Advertising Community, prezentarea propriului plan de afaceri – Business Community si realizarea unei noi strategii de promovare pentru Maggi – Marketing Community.
Jurizarea a fost asigurata de Marian Enache de la DDB Bucharest, Olimpiu Galani – Kenno Media, Dragos Sinca – Synovate. Specialiştii invitaţi au apreciat complexitatea proiectelor şi BOS a înmanat diplome membrilor comunităţii şi a organizat o petrecere în cinstea lor.
ABM Community nu se opreşte aici. În toamna va avea loc o noua selecţie pentru cele trei comunităţi şi BOS va oferi încă o şansă de afirmare studenţilor pasionaţi de advertising şi marketing şi celor interesaţi de mediul de afaceri din Romania.

Despre Business Organisation for Students

Business Organization for Students este o organizatie non-guvernamentala, apolitica, non - profit, educationala, condusa in intregime de studenti.

Alina Blaga - PR Manager
0726 37 54 18
Business Organization for Students
alina.blaga@bosromania.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-organisation-for-students/bos-a-oferit-studentilor-sansa-de-a-se-afirma-si-informa-prin-abm-community