BOS pune la bataie trei luni de training-uri intensive, seminarii si workshop-uri

BUCURESTI - 1 martie 2005

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Business Organization for Students (BOS) a lansat ABM Community- anul II, luni, 28 februarie. Programul isi propune sa ofere studentilor o altfel de educatie prin contact direct cu realitatile pietei.
Studentii pot opta pentru Advertising, Business sau Marketing Community, in functie de domeniul de interes. Selectia se va face pe baza unui formular de evaluare disponibil pe www.abm.ro. Aplicatiile pot fi trimise pana pe 6 martie, iar numarul de locuri disponibile este de 30 pentru fiecare comunitate.

Directorii de creatie, Liderii propriilor afaceri, Marcom Managerii, Brand Managerii, vor fi profesori in cadrul Advertising, Business si Marketing School. De asemenea, cei selectati vor avea misiunea de a dezvolta portalul www.abm.ro – primul portal de resurse creat de studenti pentru studenti. Portalul are si o sectiune de prezentare a companiilor si a job-urilor oferite (Jobs ABM), cu scopul declarat de a da o solutie la nevoile studentilor de informare si angajare.
ABM Community – anul I a insemnat in cifre: 10 zile de conferinte, 14 zile de seminarii, peste 800 de studenti participanti la conferintele Advertising&Marketing Days si Business Days, 32 de speakeri, 6 companii partenere.

Despre Business Organisation for Students

Business Organization for Students ofera punctual o pregatire complementara celei teoretice, precum si o noua perspectiva asupra viitoarei cariere a studentului. Partenerii BOS sunt: Cabinetul Calin Tatomir, Binder Gruppe, Interamerican, Allied Telesyn, Marsh, Radiocomunicatii S.A., Euroweb, Kinecto Permission Marketing.


Alina Blaga - PR Manager
0726 37 54 18
Business Organization for Students
alina.blaga@gmail.com