C&A aduce sustenabilitatea la îndemâna tuturor

BUCURESTI - 7 mai 2021

Comunicat tip General in Media / Publicitate, Retail

Obiectivul este de a utiliza 100% materiale de bază mai sustenabile până la finalul anului 2025 – Sloganul de brand #wearthechange devine mai vizibil pentru clienți sub motto-ul “Sustenabilitatea este acum la îndemână”

C&A Sustainability

C&A Sustainability

C&A închide decalajul dintre dorința de a avea un stil de viață sustenabil și a pune efectiv în practică acest lucru. Retailerul vrea să aducă sustenabilitatea la îndemâna tuturor. Și aceasta se va concretiza prin oferirea unui game extinse de articole sustenabile în toate mărimile – ușor de achiziționat, de o calitate excelentă cu croieli confortabile și păstrând un raport optim preț – calitate.

În 2020, simbolul #wearthechange s-a transformat din sloganul C&A dedicat sustenabilității  în sloganul companiei. Adresează tuturor invitația de a se implica în schimbare, de a se alătura în mod activ mișcării. Și calea ușoară către sustenabilitate este calea pe care trebuie să o urmăm: în prezent 67% din produsele C&A sunt deja mai sustenabile. Până la finalul anului 2025, 100% din materialele de bază ale retailerului vor fi mai sustenabile.

“Prin sloganul ‘Sustenabilitatea este acum la îndemână’, le oferim clienților noștri modă sustenabilă fără niciun compromis.”  spune Maik Kleinschmidt, Director de Marketing C&A Europe, “Dorim ca toată lumea să știe că nu trebuie să plătească mai mult sau să caute ținute sustenabile, la modă. Acestea sunt oferite de C&A – în fiecare zi. Facem ca sustenabilitatea să fie cât se poate de accesibilă - pentru clienții noștri și pentru o lume mai bună!”

Pentru a arăta cât de ușoară este o alegere sustenabilă la C&A, brandul va lansa toate proiectele și inițiativele sale viitoare din această zonă tematică sub umbrela “Sustenabilitatea este acum la îndemână’”. Primul pas este un nou website despre sustenabilitate, care este încorporat în magazinul online. Vor urma mai multe campanii în social media axate pe sustenabilitate – și care converg către o viitoare campanie integrată, dedicată gamei de costume de baie din materiale reciclate – ce se va lansa la începutul verii 2021. Această comunicare nu va fi vizibilă doar online, ci va avea o vizibilitate importantă în toate magazinele C&A: un look & feel pozitiv, optimist și modern.

Află mai multe online

Pentru a face toate informațiile referitoare la inițiativele, acțiunile și materialele despre sustenabilitate ale C&A ușor de accesat de către toată lumea, noul website este integrat în magazinul online începând cu 5 mai 2021. Este o reprezentare diferită, ușor de înțeles, distractivă și optimistă a ceea ce face C&A din punct de vedere al sustenabilității – începând cu cele mai importante patru teme de interes ale brandului:

Bumbacul bio

C&A a fost printre cei mai mari cumpărători la nivel mondial de bumbac organic certificat în ultimii șase ani. Retailerul dorește să aibă un impact puternic și să acorde importanță sporită sectorului de bumbac organic la nivel mondial – de aceea brandul susține de asemenea inițiativele care ajută cultivatorii de bumbac convențional să devină mai sustenabili.

Reciclare

În colecțiile sale, C&A încorporează materiale reciclate precum poliesterul, poliamida, bumbacul, lâna și chiar cașmirul reciclat. “Deoarece procesul de reciclare a hainelor este mai bun atât pentru tine, cât și pentru viitor” – conservând resursele naturale. Plasele de pescuit, sticlele din plastic sau o pereche veche de blugi din anii ´80 – toate sunt fabricate din materiale prețioase. Și toate se pot folosi iar și iar.

Circularitate

Circularitatea este importantă pentru C&A. Compania a creat deja 4 milioane piese Certificate Cradle to Cradle™. Dar ceea ce este de asemenea important pentru C&A, este că îmbrăcămintea e primită înapoi în loc să ajungă deșeuri. Prin urmare, retailerul a creat inițiativa We Take It Back în 2018 – și a oferit deja o a doua șansă unui număr de peste 3 milioane kg de haine vechi.

Comunitate

În comunitatea C&A, toată lumea este bine-venită. Afacerea brandului este construită pe valorile familiei bazate pe respect, iubire și responsabilitatate – și o plăcere imensă de a împărți cu ceilalți. De aceea brandul a fost printre primii care au democratizat moda, făcând produsele disponibile pentru majoritatea oamenilor. Și susține numeroase proiecte dedicate percepției pozitive asupra oricăror tipuri de siluete și ridicarea statutului femeilor.

#wearthechange #ca #ca_fashion | www.c-a.com

Despre C&A

C&A este unul din retailerii de top din industria modei, cu o prezență în 21 țări pretutindeni pe glob și oferă milioanelor de vizitatori în fiecare zi modă de foarte bună calitate, la prețuri accesibile, pentru întreaga familie. În Europa, C&A are 1.400 de magazine. C&A AG este compania mamă a C&A Europe. Pentru mai multe detalii, accesează http://www.c-a.com.

 

Contact media:

Fashion.pr.ro@canda.com