Comunicate Carturesti

Carturesti

Compania Carturesti a emis 74 comunicate de presa

  • 12 ani de Cărtureşti: program prelungit de citit, concursuri de algebră naivă, o proiecţie video 3D şi o instalaţie care sărbătoreşte ceaiul

    BUCURESTI - 20 noiembrie 2012

    Joi, 22 noiembrie, Cărtureşti sărbătoreşte 12 ani de la deschiderea primei librării cu “carte, ceai, muzică, dichis”: se întâmpla în anul 2000, pe strada Edgar Quinet, la numărul 9, între Facultatea de Litere şi cea de Arhitectură din Bucureşti. În ziua aniversării, toate librăriile Cărtureşti din Bucureşti şi din ţară îi aşteaptă pe cititori la o petrecere de o zi în compania cărţilor şi a muzicii, cu ceai, biscuiţi, concursuri, reduceri şi program prelungit până la miezul nopţii în trei dintre librării: Cărtureşti Verona, Mercy/Timişoara şi Braşov.    comunicatul de presa

  • 12 ani de Cărtureşti. Algebră naivă

    BUCURESTI - 15 noiembrie 2012

    În 1605 Don Quijote pleca în căutarea aventurilor cavalereşti dintr-o bibliotecă. Aproape patru secole mai târziu, într-o clădire bucureşteană de pe Strada Edgar Quinet, nr. 9, o librărie micuţă pornea în propria ei aventură cavalerească: aceea de salvare a lecturii ca mod de viaţă. Joi, pe 22 noiembrie, se împlinesc doisprezece ani de atunci. Doisprezece ani de Cărtureşti.     comunicatul de presa

  • Săptămâna PSI, ediţia de toamnă, anunţă noile trenduri din ştiinţa sufletului

    BUCURESTI - 5 noiembrie 2012

    Psihanaliza vintage revine în actualitate, completată armonios de psihosociologie şi de abordările integrative. De asemenea, în acest sezon, se poartă focalizarea asupra “relaţiei”, în diverse croieli: de la “contractul” dintre client şi psihoterapeut la discuţile dintre el şi ea, de la legătura profesor-elev, la dialogul individ-divinitate.    comunicatul de presa

  • Şcolăreşti la Cărtureşti - târg de tot ce îţi trebuie la şcoală (25 august - 30 septembrie)

    BUCURESTI - 31 august 2012

    Ştim că elevilor le plac vacanţele lungi, în care au timp berechet să se joace şi să citească tot ce le pică în mână, fără lecţii sau lecturi oblogatorii. Cui nu-i plac? Dar nici reînceperea şcolii nu e un motiv să le strice buna dispoziţie. În septembrie e loc de planuri, de revederi şi împrieteniri, de ghiozdane şi rechizite noi nouţe, cărţi abia scoase din tipar, de descoperit materii şi profesorii care ştiu cum să predea pentru a-ţi stârni interesul. E un fel de 1 ianuarie în care îţi propui să te schimbi, să înveţi mai bine, faci alegeri pentru viitor, te gândeşti la un liceu sau o facultate, la primul tău job.    comunicatul de presa

  • Street Delivery a deschis sesiunea de proiecte pentru ediţia a şaptea, ce se va desfăşura în intervalul 15 - 17 iunie, 2012

    BUCURESTI - 25 mai 2012

    Proiectele pot fi înscrise până pe data de 7 iunie, pe site-ul www.streetdelivery.ro, prin completarea formularului online. Anul acesta secţiunile evenimentului sunt: arhitectură, arte vizuale, film, muzică, performance, societate civilă, activităţi pentru copii.     comunicatul de presa

  • ROD, un proiect Cărtureşti

    BUCURESTI - 6 februarie 2012

    “ROD” [ROmanian Design] a fost iniţiat de Cărtureşti în luna decembrie a anului 2011. Ideea era să construim un proiect prin intermediul căruia să expunem, să promovăm şi să vindem produse cu design românesc. De ce?, pentru a suplini o lipsă: este foarte dificil să găsim obiecte româneşti de design în magazinele specializate. Apoi, deoarece, fără expunere adecvată şi fără promovare nici artiştii nu produc, nici publicul nu ajunge să-i cunoască şi aprecieze. Astfel, ne-am propus să lucrăm împreună cu creativii autotoni şi le-am oferit unul dintre cele mai bune spaţii de retail cultural din Bucureşti: Mansarda Cărtureşti

    “ROD” este o platformă deschisă şi, implicit, un centru de iradiere pentru ceea ce înseamnă design românesc. În Mansarda 15 veţi găsi idei, obiecte funcţionale şi frumoase, poveşti şi tendinţe, recontextualizări şi interpretări ironice, design şi designeri.
    Vrem să încurajăm tinerii creatori şi să găsim produse autentice pe care să le facem accesibile unui public care ştie să le aprecieze.

        comunicatul de presa