Pe 18 și 19 mai România devine gazda primei conferințe online internaționale de Employer Branding

BUCURESTI - 10 mai 2021

Comunicat tip General in HR

Pe 18 și 19 mai va avea loc prima conferință online internațională, dedicată conceptului de „Employer Branding” în România. EBcon 2021 va reuni peste 350 de profesioniști internaționali și locali, entuziaști ai HR, Marketing și Employer Branding și peste 15 speakeri care vor fi prezenți pe scena virtuală pentru a aborda tematici relevante pentru evoluția domeniului.

.

.

Catalyst Solutions, compania cu peste 15 ani de expertiză în domeniul recruitment marketing-ului și al employer branding-ului, anunță organizarea unui eveniment ambițios, la nivel international,  EBcon 2021, care se va desfășura online timp de două zile. Pe 18 și 19 iunie participanții vor avea parte de o experiență imersivă de rafinare a cunoștințelor in domeniul construirii si comunicarii brandului de angajator, al atragerii si retinerii acelor talente de care organizatia are nevoie.

        Prima zi a evenimentului va fi dedicată comunicării interne și construirii brandului de angajator din interiorul organizației. Câteva dintre temele abordate vor fi:

Strategii pentru a crește nivelul de motivație și angajament al angajaților;

Cum transformăm angajații în ambasadori ai brandului de angajator;

Redesign-ul procesului de onboarding în contextul work from home;

Ce anume este important pentru angajați și cum anume s-au schimbat lucrurile datorită contextului pandemic.

        Cea de a doua zi este adresată construirii brandului de angajator în rândul potențialilor candidați. Speakerii vor aborda subiecte de interes precum:

Importanța utilizării unor mesaje autentice în campaniile de comunicare a brandului de angajator;

Strategii de succes pentru site-urile de carieră astfel încât să contribuie la atragerea și conversia talentelor în candidați la pozițiile deschise;

Relevanța unui EVP bine conturat și definit;

Modul în care datele îți pot fundamenta și canaliza eforturile de comunicare ale brandului de angajator.

Care sunt avantajele participanților la Ebcon 2021

- Accesul la o comunitate formată din peste 350 de profesioniști internaționali și locali, pasionati de HR, Marketing și Employer Branding;

-Informații și noutăți de la  lideri respectați în comunitatea globală a practicienilor în employer branding;

-Accesul la două zile pline de Keynotes-uri și Masterclass-uri tinute de 18  speakeri internationali si locali, selectați de către o echipă cu peste 15 ani experiență în employer branding și recruitment marketing;

-Povești de succes a numeroase campanii și inițiative de comunicare a brandului de angajator puse în scenă de către organizații renumite la nivel internațional.

Prezentarea în premiera a rezultatelor studiului cu cea mai mare notorietate pe piața muncii din România, „Cei mai doriți angajatori 2021”.

 

                                Experiența Ebcon 2021 este realizată cu sprijinul partenerului principal Kaufland, partenerilor Bosch și Continental și sponsorilor SanoPass și Benefit.

                Pentru mai multe informații despre eveniment și achiziționarea biletellor, persoanele interesate pot accesa site-ul https://www.ebcon.ro/ unde până pe data de 15 mai au parte de un discount de 15% prin introducerea codului ebcon15.

 

Despre Catalyst Solutions SRL

Catalyst Solutions este o companie românească de consultanță în resurse umane, specializată în soluții de recrutare și employer branding. În cei 13 ani de experiență, Catalyst a devenit cunoscută pentru unele dintre cele mai mari proiecte și evenimente din domeniu, precum:
• www.hipo.ro, singurul portal de carieră dedicat exclusiv candidaților cu studii superioare;
• Angajatori de TOP, cel mai mare târg de carieră din România, care are loc de două ori pe an, în București și Timișoara;
• DevTalks, eveniment care reunește 1.000 de profesioniști IT pasionați de web, online, cloud computing și big data;
• Top Talents România, program care identifică și premiază cei mai valoroși 300 de tineri români;
• Studiul Cei mai doriti angajatori, cel mai cuprinzator instrument de pe piață care măsoară gradul de atractivitate al brand-urilor de angajatori, precum și așteptările pe care tinerii le au de la aceștia.