Romanian New Media Conference. Crema industriei online vine la Bucuresti !

BUCURESTI - 14 mai 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Revista Money Express organizează pe 29 mai, la Hotel Intercontinental, Romanian New Media Conference, un eveniment despre impactul şi profitabilitatea mediilor emergente(web şi mobil). Conferinţa aduce la Bucureşti speakeri de talie internaţională şi promite să prezinte publicului cele mai noi platforme de marketing şi publicitate.

Romanian New Media Conference. Crema industriei online vine la Bucuresti !

Speakeri importanţi din industria new media europeană şi de peste ocean, dar şi din România vor discuta despre evoluţia, profitabilitatea marketingului şi publicităţii sub influenţa noilor media, despre impactul modelelor de afaceri emergente şi a noilor canale de comunicare.
La eveniment vor participa Leon Levitt, Vice Preşedinte Digital Media Cox Newspapers (USA); Prof. Dr. Jo Groebel, Director Institutul Digital (Germania); Petar Pavic, Head of R&D Europapress Holding (Croatia); Danny Dagan Online Communities Expert (UK); Jasper de Vreugt, Head of Sales EMEA MADS | MOBILE ADVERTISING; Robert J. de Heer Business Development PubliGroupe (Elveţia); Melanie Shah, Business Development Manager Newsplex (Olanda); alături de Val Voicu, AdEvolution; Sergiu Biriş ,Trilulilu; Dragos Novac,fondator Metropotam; Călin Fusu, CEO Neogen; Lucian Despoiu, Director General Kondiment; Mugur Patrascu, Managing Partner Ileo; Ionuţ Oprea, Blog Agency.

Conferinţa se adresează directorilor de marketing şi dezvoltare, managementului companiilor, publisherilor, specialiştilor în comunicarea pe canale newmedia sau în IT, consultanţilor, specialiştilor din agenţiile de publicitate, cărora li se vor oferi informaţii cât mai practice despre canalele digitale, de la campaniile pe telefonul mobil la strategia şi comunicarea online.

Teme de discuţie:
- Conferinţa: Profitabilitate Digitală
Dezbatere: Antreprenoriat românesc de succes în internet

- Sesiunea I: Publicitate şi Marketing online
Dezbatere: Instrumente pentru măsurarea audienţei pe internet. Sati vs Trafic.ro

- Sesiunea II. Publicitate mobilă. Sunt telefoanele mobile viitoarele instrumente de marketing?
Dezbatere despre publicitatea mobila, despre cele mai eficiente platforme, costuri şi beneficii.

- Sesiunea III: Web 2.0
Dezbatere despre reţele sociale, web 2.0, comunităţi online şi viitorul marketingului pe bloguri. Cum gestionează companiile traficul şi cum scot profit prin schimbarea strategiei de la “monolog” unidirecţional la “dialog” bidirecţional.

Despre Catavencu SA

Despre Money Express
Parte a grupului de presa Realitatea Caţavencu, MONEY EXPRESS este o revistă lunară despre leadership şi strategie, despre idei noi şi decizii inspirate. Jurnalişti cu experienţă, la care se adaugă analişti şi realizatori The Money Channel, acoperă săptămânal toate aspectele relevante ale vieţii de business din România şi toate aspectele conexe care contează. Publicaţia se adresează antreprenorilor şi top managerilor, directorilor de dezvoltare, consultanţilor din diferite domenii, managerilor de IMM-uri, micilor antreprenori, masteranzilor şi studenţilor.
În excusivitate pentru România, Money Express publică, în timp real, materiale din celebrul săptamânal american NEWSWEEK, precum şi comentariile celelebrului analist Fareed Zakaria.
Mai multe informaţii despre publicatie pe www.moneyexpress.ro


Genoveva Staniţchi
EventsManager
tel:0730-555.051
evenimente@gruprc.ro