Aptitudini esentiale de vanzare in perioada de criza. Cele 20%aptitudini ce produc 80% din rezultate

BUCURESTI - 25 februarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Acest curs face parte din Diploma Profesionala în Vanzari, etapa iniţială din cadrul Programului de formare in vanzari adaptata pe baza unei licente din Marea Britanie elaborate de Frank Atkinson, oferit în România sub brandul 1st Sales Coach.
Acest curs urmăreşte să vă ajute să vă dezvoltaţi competenţa in vanzari, învăţând cum să faceţi uz de instrumente şi tehnici specifice de marketing si vanzari. (www.tradeconsult.ro)
Cursul va ajuta sa intelegeti mai bine natura profunda a relatiilor cu clienti, sa constientizati ce anume –i determina pe oameni sa cumpere in orice proces de vanzare. Cursul este focalizat catre intelegerea faptului ca procesul de vanzare s-a schimbat radical in ultimii 15 ani si ca simpla intelegere a unor „tehnici” de vanzari nu mai este de ajuns. Filosofia cursului pleaca de la idea ca doar pe baza unei relatii autentice cu clinetul se poate construi profitabilitate pe termen mediu si lung.
5-7 martie, Bucuresti, Rin Grand Hotel

Conţinutul cursului
Modul Deschidere, Ce se intampla de fapt intr-un proces de vanzare in momente de criza?,

Modul 1, Pregatirea vanzarii, explorează cateva din cele mai importante activitati pe care omul de vanzari trebuie sa le acorde atentie inainte de a iesi propriu zis in piata.

Modul 2, Initierea contactului cu clientul, se ocupă de acel prim moment in care contactam pentru prima data un client fie la telefon fie fata in fata.

Modul 3, Identificarea necesitatilor clientului, dezvolta cel mai important aspect al procesului de vanzare si anume ideea ca pentru a oferi cea mai mare valoare posibila clinetului trebuie sa intelegem ce anume are valoare pentru client.

Modul 4, Prezentarea solutiei , se ocupă de dezvoltarea abilitatilor de a prezenta cea mai buna solutie la necesitatile clientului. Se va invata o tehnica de organizare a informatiilor oferite clientului si se va exersa modul in care acesta oferta este prezentata clientului intr-un mod convingator.

Modul 5, Tratarea obiectiilor, exploreaza moduri prin care sa putem raspunde efectiv obiectiilor clientului.

Modul 6, Inchiderea vanzarii, pune in discutie modul in care putem determina la client o reactie, concluzie in sensul incheieirii unei colaborari sau a definirii pasului imediat urmator in relatia cu clientul. Acest pas este considerat pe buna dreptate cel care determina cea mai mare rata de suscces in vanzari.

Modul 7, Urmarirea post-vanzare, propune acele actiuni care pot fi puse in practica pentru a intarii relatia cu clientul chiar si dupa incheierea unei vanzari.

Pagina de prezentare a programului: http://www.tradeconsult.ro/pagina/oferta-curenta.html

Despre Dynamic Training Solutions

C&C TRAINING&CONSULTING
web: www.tradeconsult.ro
email: office@tradeconsult.ro
tel: 0730610660 - Catalin Lazar
office@tradeconsult.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/cc-trainingconsulting/aptitudini-esentiale-de-vanzare-in-perioada-de-criza-cele-20aptitudini-ce-produc-80-din-rezultate