Customer Care - Relatia si cum sa ne fidelizam clientii

Venus - 20 iulie 2010

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Cursul Customer Care isi propune sa realizeze o deschidere catre schimbarea in mentalitatea angajatilor, carora li se va prezenta in detaliu:
-viziunea strategica a Companiei
-modul in care trebuie sa actioneze pentru a transpune in practica acesta viziune
-responsabilitatile si recompensele morale pe care le implica activitatea lor
-modalitati de intelegere adecvata a clientilor si de obtinere a fidelitatii acestora
-metode de imbunatire a comunicarii intre ei si cu clientii - claritate, consistenta, eficienta
-necesitatea comunicarii eficiente cu compania
-nevoia de entuziam si participare activa in viata companiei

29 iulie - 01 august, Eforie Nord

Cursul are o structura interactiva si se bazeaza esential pe stimularea participantilor de a-si exprima opiniile, de a fi motivati sa cunoasca si alte experiente si de a incerca sa le implementeze, pentru progresul lor profesional in cadrul companiei.

www.tradeconsult.ro

Despre Dynamic Training Solutions

C&C TRAINING&CONSULTING
web: www.tradeconsult.ro
email: office@tradeconsult.ro
tel: 0730.610.660
office@tradeconsult.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/cc-trainingconsulting/customer-care-relatia-si-cum-sa-ne-fidelizam-clientii