Ultimele zile pentru cursul de marketing-vanzari 'Customer Care-Relatia si cum sa ne fidelizam clientii', Brasov, Hotel CityCenter***, 12-14 Octombrie

Brasov - 2 octombrie 2007

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Au mai ramas doar cateva zile pana la termenul de inscriere 04 Octombrie 2007, la cursul de marketing si vanzari 'Customer Care. Relatia si cum sa ne fidelizam clientii'. Cursul va fi sustinut de Mirela Gheorghe absolventa Harvard Institute si specializata cu ultimele tendinte si noutati in domeniu.

Ultimele zile pentru cursul de marketing-vanzari 'Customer Care-Relatia si cum sa ne fidelizam clientii', Brasov, Hotel CityCenter***, 12-14 Octombrie

Prezentare curs:
„CUSTOMER CARE
Relatia si Cum sa ne fidelizam clientii”
12-14 octombrie, Brasov Hotel CityCenter***


Descriere:
In dezvoltarea unei economii de piata functionale, companiile din Romania care lucreaza direct in serviciul clientului final isi asuma pe langa scopul comercial specific, si rolul de promotor al acestui tip de economie, formator de mentalitati.

Continut curs:
De unde pornim?
In aceasta sesiune, participantii se prezinta si vor fi solicitati sa-si exprime liber parerile despre situatia actuala din activitatea lor. Vor fi analizate in cadrul unei sesiuni de brainstorming mai multe aspecte.
Evaluarea nevoilor si obiceiurilor Clientilor
Sa determinam modul in care lucram
- Test Stiluri de Comportament /comentarii
- Studiu Caz – Cum sunt organizati cei mai buni
Scopuri Esentiale
Scopurile Companiei – re-amintire
Asteptari privind performanta personalului
Checklist de Bune Practici
Care sunt asteptarile Clientilor
Cum sa oferim satisfactie Clientilor ?
Abilitati de Comunicare
Eficienta Echipei
Definirea Viziunii echipei pe viitor

Cui se adreseaza:
Cursul Customer Care isi propune sa realizeze o deschidere catre schimbarea in mentalitatea angajatilor, carora li se va prezenta in detaliu:
- viziunea strategica a Companiei
- modul in care trebuie sa actioneze pentru a transpune in practica acesta viziune
- responsabilitatile si recompensele morale pe care le implica activitatea lor
- modalitati de intelegere adecvata a clientilor si de obtinere a fidelitatii acestora
- metode de imbunatire a comunicarii intre ei si cu clientii – claritate, consistenta, eficienta
- necesitatea comunicarii eficiente cu compania
- nevoia de entuziam si participare activa in viata companiei
Cursul are o structura interactiva si se bazeaza esential pe stimularea participantilor de a-si exprima opiniile, de a fi motivati sa cunoasca si alte experiente si de a incerca sa le implementeze, pentru progresul lor profesional in cadrul companiei.



Beneficii:
Cursul are o structura interactiva si se bazeaza esential pe stimularea participantilor de a-si exprima opiniile, de a fi motivati sa cunoasca si alte experiente si de a incerca sa le implementeze, pentru progresul lor profesional in cadrul companiei.


Metode training:
Studii de caz
Teste si interpretari
Exercitii
Simulari
Analize
Lucru in echipe
Jocuri de Rol

Trainer:
Trainingul va fi sustinut de catre Mirela Gheorghe, absolventa Harvard Business School. Mirela este specializata conform cu ultimele tendinte in strategie, management si marketing.
Din anul 2000 asigura consulatanta manageriala strategica unor firme din Romania si strainatate in domeniul restructurarii, dezvoltarii manageriale si marketingului. Printre clienti se afla Oresa Ventures, Osprey Capital, Wisconsin Turning Systems, MAT Craiova, etc. De asemenea a lucrat in cadrul unor programe de cooperare internationala USAID (Buna Dimineata Romania), Gruppo Soges Italia (Programul Leonardo da Vinci, AITEC, Cooperarea AgroAlimentara in Balcani,etc) si PHARE.
Mirela a absolvit doua programe MBA: 'Dezvoltarea si managementul micilor afaceri si industrii', Institutul Technion, Haifa, Israel si programul EMBA pentru Dezvoltarea Managementului al Harvard Graduate School of Business. In particular Mirela este Profesor Asociat la ASE si Profesor Asistent in Macroeconomie la ASEBUSS

Mai multe detalii la adresa de internet:
http://www.tradeconsult.ro/o_customer_care.htm



PERIOADA: 12 – 14 Octombrie 2007
LOCUL DESFASURARII: Brasov – Hotel City Center***
www.hotelcitycenter.ro
TAXA DE PARTICIPARE: 1.340 RON / participant
DISCOUNTURI: 2% - pentru inscrierea a 2 participanti
5% - pentru inscrierea a mai mult de 3 participanti



In taxa de participare sunt incluse toate costurile privind instruirea, cazarea si masa participantilor.


Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de participare care se gaseste pe pagina de oferta la adresa:

http://www.tradeconsult.ro

Acesta se va trimite la numarul de fax:
0368456499

Mai multe informatii se pot obtine si la numerele de telefon
0744487495 – Camelia Balan
0730610660 - Catalin Lazar




TERMEN DE INSCRIERE
04 Octombrie 2007

Despre Dynamic Training Solutions

C&C TRAINING&CONSULTING, Bacau, Str. Oituz nr. 69
Email: office@tradeconsult.ro
Tel: 0744487495 - Camelia Balan
0730610660 - Catalin Lazar
Fax: 0368456499
office@tradeconsult.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/cc-trainingconsulting/ultimele-zile-pentru-cursul-de-marketing-vanzari-customer-care-relatia-si-cum-sa-ne-fidelizam-clientii-brasov-hotel-citycenter-12-14-octombrie