Peste 60 de companii isi prezita oferta la Bucovina Construct Ambient 21 – 24 August 2008

Suceava - 12 august 2008

Comunicat tip General in Constructii

Camera de Comert, Industrie si Agricultura Suceava, in parteneriat cu Shopping City Suceava, Asociatia Producatorilor de Mobila din Romania si Revista Intarzia organizeaza cea de a XI-a editie a Bucovina Construct Ambient.
Targul se va desfasura in perioada 21 - 24 August 2008, in parcarea Shopping City Suceava.

Evenimentul este structurat pe doua saloane tematice diferite: Expo Construct, salon specializat in: materiale de constructi;, fatade si finisaje interioare; pereti de sticla, vitralii, glasvand-uri, luminatoare; balcoane si terase, scari exterioare si interioare; sarpante - lemn, metal, beton armat, mixte; invelitori - tigle ceramice, tabla, placi, materiale plastice, folii bituminoase, lemn; tamplarie de lemn, Al, PVC, de mansarda si acoperis; usi blindate, antifoc, batante, pliante, garaje si porti; pardoseli calde si reci; vopsele, tencuieli, chituri, masticuri, benzi, spume; produse si tehnologii termo-, fono-, hidro-izolante, antifoc ; materiale de etansare; impregnare, protectie, tratamente de suprafata; instalatii electrice; instalatii sanitare; instalatii termice; sisteme de securitate, supraveghere si prevenire antiefractie; borduri si pavaje de alei ; masini si utilaje, echipamente, scule si dispozitive pt. constructii; servicii specifice pentru constructii; Expo Lemn, salon specializat in: produse din lemn; masini si echipamente; scule si masini portabile; instalatii; cazane si instalatii; utilaje pentru expolatari forestiere si produse de silvicultura; echipamente si feronerii.
La acest eveniment si-au anuntat prezenta peste 60 de companii de profil dintre care reamintim:
ALBIN SUCEAVA SRL SUCEAVA; ALDA PROD SERV COM SRL SUCEAVA; ARCO TRUST ANDY'S SRL TG. NEAMT; ARVA SRL FALTICENI; BEKAROM SRL COMANESTI; BRACOM SRL SUCEAVA; BRM TECNICAL SRL TG. NEAMT; BULGARELLI PREST VEST EST SRL BOTOSANI; CALCARUL SA POJORATA; CEC BANK; CLIMATEHNIC SRL SUCEAVA; DORNA ECO HOUSE SRLVATRA DORNEI; DOXAR SRL SUCEAVA; DUNEX IMPORT-EXPORT SRL BUCURESTI; FLORCONSTRUCT SRL SUCEAVA; FONTUR SA SUCEAVA; GENERAL CONSTRUCT SRL SUCEAVA; GIRELI SRL SUCEAVA; GIZZA SRL SUCEAVA; GLOBAL DESIGN SRL SUCEAVA; GLOBAL TECH SRL IASI; HIDROTERMIZ SRL IASI; INTERMOBILA SA FALTICENI; ITACON SRL SUCEAVA; JOLIE ENERGY SRL SUCEAVA; LOIAL SRL SUCEAVA; MARMO LUX SRL BOTOSANI; METAL-SISTEM SRL MIHAILENI; MENATWORK SRL DOROHOI; MOLSILVA SA SUCEAVA; NEREIDA SRL SUCEAVA; NEK INDUSTRI SRL SUCEAVA; NERVA PROD COM FALTICENI; NORD ELECTRIC SRL FALTICENI; OOPS SRL SUCEAVA; PAVIART SRL LISAURA; PETROBEL SRL SALCEAL; PHOENIX SRL SUCEAVA; PROGAS SA VERESTI; PMS TERMOPAN CENTER BACAU; ROMBAL SRL BUCURESTI; SIMEX SA SIMLEUL SILVANIEI; SPRING HOUSE SRL ROMAN; SYMMETRICA SRL SUCEAVA; TAUZEND MARK SRL RADAUTI; TEHNO UTIL LEMN SRL GURA HUMORULUI; THERMOSHIELD ROMANIA FUCHS SRL BUCURESTI; TIM GROUP SRL SUCEAVA; TRANSPAVAJ SUCEAVA; TURMET SRL BERCA; UMARO SA ROMAN; UNICREDIT TIRIAC BANK; XANTOS SRL SUCEAVA.

In cadrul manifestarii vor avea loc diverse seminarii organizate impreuna cu Asociatia Producatorilor de Mobila din Romania, APROCOR si Asociatia Producatorilor de Materiale pentru Constructii, punandu-se in discutie cele mai recente probleme din industria constructiilor si a lemnului.
Biroul de Presa al CCIA Suceava.

Despre CCIA Suceava

Pentru orice informatii suplimentare, va stam cu placere la dispozitie la tel/fax 0230 216 833, 0230 521 506
Gabriel Lucian Grigoriu - Dir.Gen.Adj. - tel. 0740 354 737, grigoriu@ccisv.ro;
Catalin Maniliuc - sef Proiect - tel. 0742 108 140, catalin.maniliuc@ccisv.ro;
Lucian Moscaliuc - organizator - tel. 0741 221 495, lucian@ccisv.ro.
targuri@ccisv.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ccia-suceava/peste-60-de-companii-isi-prezita-oferta-la-bucovina-construct-ambient-21-24-august-2008