Andreea Raicu yubeste si se simte bine

BUCURESTI - 12 iunie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Andreea Raicu este noua imagine a femeii care 'yubeste si se simte bine', femeia Yasmin.

Andreea Raicu yubeste si se simte bine

Vedetea TV a fost aleasa de compania Bayer Schering Phama datorita profiului sau de femeie tanara si independenta, pasionala si totodata rationala, asemeni femeii Yasmin, capabila sa iubeasca si totodata sa se protejeze.
Lider mondial in productia de anticonceptionale, Bayer Scherig Pharma a ales pentru promovarea produselor sale anticonceptionale din Romania platforme diferentiate de comunicare in functie de femeile carora li se adreseaza, brand-ului vedeta la nivel mondial, Yasmin, revenindu-i meritul de a fi promovat de vedeta TV Andreea Raicu.

“Obiectivul campaniei este de informare a femeilor tinere asupra metodelor şi opţiunilor moderne de planificare familială, prin intermediul celui mai nou şi apreciat produs, la nivel mondial” a declarat dl Radu Tanase, Business Unit Manger Bayer Schering Pharma.

Campania va avea ca element central o serie de petreceri ce vor fi organizate in cluburile in Bucuresti pe parcursul acestui an. Andreea Raicu va fi gazda acestor petreceri la care vor fi invitate doamnele si domnisoarele care “yubesc si se simt bine”.

Promovarea petrecerilor se va face in presa scrisa, radio si online. Campania a fost conceputa si va fi implementata de Clock Advertising, iar echipa ce lucreaza la aceasta campanie este compusa din : Dr. Mihaela Mihailescu – Senior Product Group Manager BSP, Luiza Vranceanu – Account Manager Clock Advertising, Valentin Georgescu – Art Director Clock Advertising, Raluca Danulescu – Event Coordinator Clock Advertising.