Magazinele din Romania care nu vor comercializa produse contrafacute vor purta Marca Pro Q

BUCURESTI - 9 martie 2005

Comunicat tip General in Social

Asociatia Romana pentru Combaterea Contrafacerilor a initiat Proiectul “Marca Pro Q” care isi propune sa certifice fiecare societate comerciala care desface produse de marca ( autohtone sau din strainatate).

In acest fel consumatorii vor afla, inca de la intrarea in magazine , prin vizualizarea marcii Pro Q, daca produsele comercializate sunt originale sau contrafacute. " In plus, vom incerca sa introducem in nomenclatorul de meserii < evaluatori de contrafaceri>, care vor constitui o categorie profesionala aparte, cu documente de identificare si insemne specifice, beneficiind de certificare si instruire in vederea cunoasterii cerintelor esentiale pentru securitatea produselor, a elementelor de identificare a marcilor veritabile", a declarat Dan Docan, presedintele Asociatiei Romane pentru Combaterea Contrafacerilor.
Certificarea marcii produselor comercializate in magazinele din Romania va fi efectuata de un organism acreditat de RENAR- Asociatia de Acreditare din Romania, care va functiona in cadrul Asociatiei Romane pentru Combaterea Contrafacerilor. Proiectul va fi finalizat in colaborare cu Institutul Roman pentru Educatie si Calitate Europeana- IRECE si cu Asociatia React Romania.

Despre Compania Nationala Imprimeria Nationala SA;Asociatia Romana pentru Combaterea Contrafacerilor

Proiectul are la baza conceptul de calitate ca functie a marcii, o “semnatura” cu ajutorul careia consumatorul poate sa identifice si sa deosebeasca un produs fata de altele identice sau similare, prin furnizarea de informatii privind originea si calitatea.




Corina Ozon
specialist in relatii publice
tel 0722 667 880
ozon@rain.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/compania-nationala-imprimeria-nationala-saasociatia-romana-pentru-combaterea-contrafacerilor/magazinele-din-romania-care-nu-vor-comercializa-produse-contrafacute-vor-purta-marca-pro-q