Posta Romana ofera serviciul de plata la destinatie pentru trimiterile Prioripost

BUCURESTI - 6 martie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Posta Romana ofera clientilor posibilitatea de a folosi serviciul „Plata la destinatie” pentru trimiterile Prioripost cu continut marfa, expediate de persoanele juridice sau fizice autorizate catre destinatari care au domiciliul in localitati resedinta de judet. Trimiterile „Prioripost plata la destinatie” se pot prezenta, pe baza de contract, la punctele judetene de prelucrare curier rapid (incusiv Oficiul Postal de Curier Rapid Bucuresti 73) sau pot fi preluate de la sediul expeditorului.

Posta Romana ofera serviciul de plata la destinatie pentru trimiterile Prioripost

Prioripost este serviciul de curierat rapid intern al Postei Romane prin care pot fi expediate documente si colete. Greutatea maxima pentru coletele obisnuite este de 15 kg, iar pentru cele cu un continut indivizibil se accepta o greutate de maxim 20 kg.

Timpii de circulatie garantati pentru trimiterile Prioripost sunt a doua zi intre localitatile din mediul urban si 36 ore, intre localitatile din mediul rural sau intre cele din mediul urban si rural , de luni pana vineri, in conditiile respectarii orei limita de prezentare. In zilele de sambata se asigura distribuirea in toate localitatile urbane.

Pentru documentele financiare sau fiscale Posta Romana ofera servicul “Prioripost cu valoare declarata fixa”, iar pentru distribuirea facturilor fiscale clientii pot utiliza serviciul special “Prioripost facturi”.

Prin “Prioripost cu valoare declarata fixa” pot fi expediate declaratiile de impozit pe profit, bilantul contabil, declaratia privind impozitul pe salarii, decontul de TVA, cereri de rambursare a TVA , ordinele de plata, documentele solicitate de inspectoratele teritoriale de munca etc.

Serviciul „Prioripost facturi” asigura prelucrarea, transportul si livrarea trimiterilor care contin documente, facturi fiscale, avize de insotire a marfii sau a trimiterilor marfa insotite de aceste documente si returarea la expeditor a documentelor semnate si stampilate, in conditii de deplina securitate si confidentialitate. Acest serviciu este oferit in prezent de subunitatile de posta rapida din localitatile resedinta de judet si municipiul Bucuresti, urmand ca pe parcursul anului 2006 reteaua sa se extinda.

Toate trimiterile Prioripost pot fi depuse la ghiseele postale specializate sau pot fi preluate de la domiciliul/sediul expeditorului printr-un apel telefonic (serviciu la cerere) sau pe baza de contract. In acest ultim caz, preluarea si distribuirea trimiterilor postale se pot face la orele stabilite de client.

Informatii suplimentare despre serviciile oferite de Posta Romana pot fi obtinute accesand site-ul www.posta-romana.ro sau telefonic, apeland serviciul Infopost de relatii cu clientii, la numarul de telefon 9393, pentru Bucuresti, sau 021/9393111, pentru celelalte localitati din tara.

Despre Compania Nationala Posta Romana

Compania Nationala Posta Romana este operatorul national in domeniul serviciilor postale. Compania este organizata in zece directii regionale, 41 de structuri judetene, trei sucursale specializate si o filiala. Posta Romana este operatorul cu cea mai mare retea de retail din tara, formata din peste 7.100 de subunitati postale, dintre care 1.100 informatizate si peste 500 incluse in VPN. Posta Romana livreaza corespondenta la peste 7.500.000 de adrese si ofera clientilor, pe langa serviciile traditionale, servicii bazate pe cele mai noi tehnologii, care asigura transmiterea securizata a banilor, incasarea facturilor la utilitati, prestarea serviciilor bancare si chiar transmiterea de mesaje de la casute de e-mail la adrese postale.



Nicoleta Vartic
sef Serviciu Relatii mass-media
nicoleta.vartic@posta-romana.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/compania-nationala-posta-romana/posta-romana-ofera-serviciul-de-plata-la-destinatie-pentru-trimiterile-prioripost