Training Customer satisfaction in industria HVAC (20-21 iunie)

BUCURESTI - 9 iunie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

COMPASS Training va derula in perioada 20-21 iunie 2008 programul de training „Cresterea calitatii serviciilor in domeniul HVAC”. Acest curs deschis este conceput special pentru angajati-cheie din companii de profil (in special Departamentele Service, Contabilitate, Logistica, Vanzari) – jucatori pe piata HVAC si parteneri (clienti, furnizori etc.) ai acestora.

Concepte prezentate:
1. 'Customer Service/Customer Care' - ce inseamna si ce implica. Familiarizarea cu elementele care compun si contribuie la o buna servire
2. Rezolvarea nemultumirilor clientilor
3. Calitatea servirii - element cheie in diferentierea fata de concurenta/ Identificarea principalelor momente care contribuie la formarea impresiei clientilor si a cailor de imbunatatire a serviciilor pornind de la acestea.
4. Modalitati de masurare a satisfactiei clientilor. Dezvoltarea celor mai eficiente modalitati de interactionare cu clientii pentru satisfactia acestora.
5. Cum se poate determina fidelizarea clientilor
6. Customer service in interiorul organizatiei

Realizarile COMPASS Training si Consulting in domeniul HVAC includ:
1. Customer satisfaction survey pentru un mare jucator din industria HVAC
2. Asistare in restructurare un jucator de top in industria HVAC (top 7 in Romania) pe o perioada de 4 ani
3. Realizarea unui Industry Overview pentru piata HVAC
4. Derularea unui set de proiecte pentru un mare furnizor de echipamente pentru HORECA (inclusiv echipamente de ventilatie)

Succesul sesiunii de training este asigurat de:
• Trainer: Constantin Turmac, MBA, Certified Management Consultant, Certified Trainer. Experienta acumulata in urma zecilor de misiuni de consultanta ne permite adaptarea abordarilor occidentale la problemele specific romanesti.

• Metode de instruire care tintesc maximum de interactivitate si invatare experientiala: impartasirea experientelor individuale ale participantilor, discutii de grup (libere si facilitate), brainstorming, exercitii din aria de activitate a participantilor, aplicatii in echipa, studii de caz. Fiecare modul cu elemente ce contribuie la satisfacerea clientului este insotit de discutii, exemplificari (unele video) si exercitii.

Valoarea investitiei este de 310 euro+TVA/participant si include pachetul complet de servicii: prestatia trainerului, sala de training si echipamentele (video data projector, notebook, flipchart etc), suporturi de curs si certificate de participare, masa de pranz + refreshment (in fiecare din cele 2 zile).

Inscrierile se pot face pana vineri 13 iunie 2008. Formularul de inscriere poate fi descarcat la adresa: www.compass.ro/Calendar

Despre COMPASS Training SRL

Locatie: Bucuresti
Persoana de contact: Mihaela Vlad
Tel/Fax: 021/320.42.92;

office@compass.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/compass-training-srl/training-customer-satisfaction-in-industria-hvac-20-21-iunie