Mai sunt 5 zile pana la SmartEmotions, unde inveti sa-i citesti pe ceilalti dincolo de cuvinte

BUCURESTI - 26 mai 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Capacitatea de detectare şi interpretare corectă a reacţiilor emoţionale ale altor persoane reprezintă cea mai spectaculoasă competenţă de inteligenţă emoţională (IE). Aceste abilităţi stau la baza impactului major pe care îl putem avea asupra celor din jur: clienţi, prieteni, subalterni sau persoane iubite. Îi putem înţelege şi influenţa mai bine pe ceilalţi doar atunci când putem trece dincolo de aparenţe, dincolo de cuvinte, dincolo de măşti. De aceea, Competent Consulting organizează pe 31 mai şi 1 iunie 2008 trainingul de dezvoltare a empatiei şi citire a limbajului corporal emoţional, din cadrul seriei SmartEmotions®. Eminamente practic, bazat pe exerciţii oferite în premieră publicului românesc, seminarul asigură sporirea semnificativă a laturii interpersonale a inteligenţei emoţionale.

Mai sunt 5 zile pana la SmartEmotions, unde inveti sa-i citesti pe ceilalti dincolo de cuvinte

Exact cum autocunoaşterea stă la baza capacităţii de autocontrol a reacţiilor emoţionale, la fel şi citirea şi interpretarea corectă a manifestărilor altor persoane stă la baza capacităţii de influenţare a comportamentului acestora. Astfel de abilităţi sunt extrem de utile în toate situaţiile ce implică autoritate, influenţă, convingere:
• vânzări,
• management,
• coaching,
• educaţie,
• lucrul în echipă,
• viaţă de familie.
Datorită lor, impactul nostru asupra reacţiilor şi deciziilor celor din jur sporeşte semnificativ, fiindu-ne mult mai uşor să gestionăm situaţiile în conformitate cu obiectivele şi interesele noastre. Este ca şi cum am juca cărţi şi am avea posiblitatea nu doar să tragem cu ochiul la cărţile adversarilor, ci chiar să aflăm ordinea în care le vor pune în joc.
Mergând mult dincolo de banalităţile şi simplificările prezentate de obicei în cărţile şi trainingurile de limbaj corporal, workshopul SmartEmotions organizat de Competent Consulting prezintă un sistem simplu şi eficient, verificat în diferite culturi, de citire a exprimării emoţiilor. La sfârşitul primei zile de training, participanţii nu doar vor identifica emoţiile de bază, ci vor avea şi abilitatea de a evalua proporţia în care acestea participă în exprimarea unei reacţii complexe.
Amintiţi-vă de ultima dispută pe care aţi avut-o cu cineva. Nu doar v-au iritat spusele sau faptele celeilalte persoane, dar poate că v-au şi dezgustat, întristat, speriat ori amuzat, în proporţii şi momente diferite. Tocmai de aceea aveţi nevoie de un nstrument fin, bine calibrat, care să vă permită identificarea corectă a tuturor acestor emoţii complexe.
O a doua abilitate ce va fi dezvoltată este empatia, ce reprezntă capacitatea de a înţelege resorturile profunde ce declanşează stările emoţionale ale altor persoane. Pentru a ne apăra de contaminarea cu emoţiile celor din jur, de obicei menţinem acest canal informaţional închis sau cât mai limitat. Doar atunci când ne identificăm cu personajul dintr-un film sau se întâmplă ceva cu o persoană care ne este foarte dragă mai lăsăm empatia să ne dea o idee despre ce simte altcineva. Dar procedând astfel, renunţăm la o sursă de informaţiii extrem de importante, ce ne pot da o idee asupra motivaţiilor celorlaltor persoane.
De câte ori vi s-a întâmplat ca, la sfârşitul unei dispute, sau chiar la câteva zile după aceea, persoana cu care v-aţi certat să vă explice motivele reacţiilor sale, iar dvs. să exclamaţi: „De-aş fi ştiut de la bun început, sigur n-am fi ajuns aici!”? Este situaţia clasică în care ignorăm informaţiile venite pe cale empatică, ce ne permit să ne punem în locul celeilalte persoane şi să-i înţelegem aşteptările, convingerile, valorile. Acestea nu sunt exprimate nici prin cuvinte, nici prin limbaj corporal, astfel încât ne sunt accesibile doar în măsura în care ne utilizăm în mod adecvat empatia. De aceea, cea de-a doua zi a trainngului organizat de Competent Consulting la U Business Center vizează educarea comunicării empatice. În felul acesta, participanţii vor avea capacitatea de a „citi” dincolo de cuvinte şi exprimări corporale, desluşind motivaţiile profunde ale interlocutorilor.
SmartEmotions este primul program de dezvoltare personală bazat pe tehnici de inteligenţă emoţională. Acestea asigură o integrare şi armonizare excelentă a emoţiilor în luarea şi punerea în aplicare a deciziilor. Se desfăşoară interactiv, accentul fiind pus pe exerciţii şi pe dezvoltarea de abilităţi. Prezentat de Daniel Bichiş, singurul român certificat internaţional în măsurarea şi dezvoltarea nivelului de inteligenţă emoţională, programul este deosebit de apreciat de participanţi din cauza cantităţii foarte de mari de informaţii utile şi a atmosferei relaxate, plăcute în care se desfăşoară. În ciuda numărului mare de doritori, numărul de locuri este limitat la 16, pentru a se asigura distribuirea adecvată a atenţiei trainerului spre toţi participaţii.
Deschideţi canalele de comunicare şi sporiţi-vă şansele de a avea o viaţă plină de relaţii bune şi constructive cu ceilalţi, rezervându-vă acum un loc la acest training. Atât în vaţa personală, cât şi în cea profesională puteţi profita de seria SmartEmotions oferită exclusiv de Competent Consulting sub deviza: „succesul dumneavoastră este profesia noastră”.

Despre COMPETENT CONSULTING SRL

Profilul companiei
Competent Consulting oferă consultanţă şi training în domeniul dezvoltării personale şi organizaţionale, folosind cele mai noi descoperiri din NLP şi inteligenţa emoţională pentru a asigura clienţilor săi avantaje asupra competitorilor şi obţinerea de efecte economice notabile prin investiţii minime. Deviza Competent Consulting este „Succesul dumneavoastră este profesia noastră”.

Mariana Bichis
manager
tel. 0788294801, 0216887548
contact@competent.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/competent-consulting/mai-sunt-5-zile-pana-la-smartemotions-unde-inveti-sa-i-citesti-pe-ceilalti-dincolo-de-cuvinte