V-ati sponsorizat intalnirea cu Robert Dilts?

BUCURESTI - 15 aprilie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Care a fost ultima investiţie în armonia dvs. interioară şi claritatea viziunii pe care aţi facut-o? Aşa cum semnalează Robert Dilts în noul articol postat pe www.dilts.ro, Directorii generali şi managerii de vârf rareori beneficiază de sponsorizare reală, cu toate că cei din jur aşteaptă mereu susţinere, recunoaştere şi motivare din partea lor. De aceea, rezervarea unuia dintre cele 3 locuri cu discount special de Paşti la seminarul interactiv „Coaching la nivelul identităţii” vă asigură 3 zile de reflecţie şi dezvoltare personală sub îndrumarea unuia dintre cei mai renumiţi executive coachi ai lumii.

V-ati sponsorizat intalnirea cu Robert Dilts?

Managementul prin coaching reprezintă abordarea inteligentă din punct de vedee emoţional şi eficientă din punct de vedere relaţional, în special în cazul echipelor formate din angajaţi cu studii superioare. În articolul „Coachingul şi facilitarea schimbării la nivelul persoanelor şi organizaţiilor” accesibil pe situl www.dilts.ro, reputatul consultant şi executive coach prezintă factorii asupra cărora se concentrează atenţia managerului în procesul de coaching:
• Factorii de mediu determină oportunităţile sau constrângerile externe pe care indivizii şi organizaţiile trebuie să le recunoască şi la care trebuie să reacţioneze. Ele implică să luăm în considerare unde şi când intervine succesul.
• Factorii de comportament sunt paşi de acţiune specifici făcuţi pentru a atinge succesul. Ei implică ce anume trebuie făcut sau realizat pentru a reuşi.
• Capacităţile se referă la hărţi mentale, planuri sau strategii care conduc la succes. Ele indică felul cum sunt selectate şi monitorizate acţiunile.
• Convingerile şi valorile asigură confirmarea care susţine sau inhibă anumite capacităţi şi acţiuni. Ele se leagă de întrebarea de ce este aleasă o anume cale şi de motivaţiile mai profunde care îi fac pe oameni să acţioneze sau să persevereze.
• Factorii de identitate se referă la sentimentul de rol sau misiune al oamenilor. Aceste factori depind de cine se percep a fi o persoană sau un grup.
• Factorii sistemici se referă la viziunea oamenilor asupra sistemului mai amplu din care fac parte. Aceste factori implică întrebarea pentru cine sau pentru ce se adoptă un anume pas sau o cale (rostul).
Procesele de schimbare la nivel personal sau organizaţional sunt puternic influenţate de relaţia dintre cei ce se schimbă şi cei care facilitează schimbarea. Creşterea, protecţia şi schimbarea la nivelul identităţii sunt promovate printr-un tip special de relaţie de coaching cunoscută sub denumirea sponsorizare. Sponsorizarea presupune a căuta în ceilalţi şi a ocroti calităţi şi potenţiale fundamentale şi asigurarea de condiţii, suport şi resurse care permit grupului sau individului sponsorizat să-şi exprime şi dezvolte cât mai deplin aptitudini şi capacităţi unice. Pe scurt, sponsorizarea implică identitatea unică a individului.
Pe baza experienţei căpătate prin lucrul cu companii de renume precum BMW, Apple Computers, HP, IBM Europe, Banca Mondială, The Old Mutual, Bank of America, Alitalia, Telecom Italia, LucasFilms Ltd., Ernst & Young sau TrenItalia, Robert Dilts apreciază că sponsorizarea este adesea ignorată în cadrul organizaţional. Este evident dacă intri într-o companie unde nu se practică sponsorizarea. Este ca şi cum nimeni nu ar exista acolo cu adevărat. Când oamenii simt că nu sunt văzuţi, nu sunt preţuiţi, nu contribuie în mod real (sau contribuţiile lor nu sunt recunoscute), că pot fi uşor înlocuiţi şi nu aparţin acelei organizaţii, performanţele lor vor reflecta acest sentiment. Când oamenii se simt sponsorizaţi, ei se simt prezenţi, motivaţi, loiali, creativi şi vor avea performanţe peste aşteptări.
De aceea, este interesant să faceţi următorul test: ţn ce măsură cei din jurul dvs. vă cunosc şi recunosc ca persoană, şi nu doar în calitatea de manager? În ce măsură relaţia cu ei este una autentică şi deschisă, nu doar pornită din interesul faţă puterea dvs. şi avantajele posibil de obţinut prin „apropierea” de dvs.?
Dacă răspunsul nu este satisfăcător, puteţi decide să vă „aut-sponsorizaţi” participarea la „Evenimentul anului 2009 în materie de coaching”, mai ales că până pe 17 aprilie mai sunt disponibile 3 locuri cu discount de 166 EUR. Seminarul interactiv „Coaching la nivelul identităţii” vă asigură 3 zile de reflecţie şi dezvoltare personală, care vă permit găsirea de noi resurse de reducere a stresului şi de creştere a eficienţei activităţii. Prin auto-sponsorizare, vă veţi descoperi valoarea personală, aspectele speciale, unice, esenţiale cu care contribuiţi la succesul organizaţiei, precum şi modalităţile prin care şi cei din jur să ajungă să le cunoască şi aprecieze.
De Paşti, unii pleacă în străinătate, alţii îşi cumpără haine sau bijuterii, dar cei ce se preţuiesc cu adevărat investesc în armonia interioară şi claritatea viziunii!

Despre COMPETENT CONSULTING SRL

Competent Consulting oferă consultanţă şi training în domeniul dezvoltării personale şi organizaţionale, folosind cele mai noi descoperiri din NLP şi inteligenţa emoţională pentru a asigura clienţilor săi avantaje asupra competitorilor şi obţinerea de efecte economice notabile prin investiţii minime. Deviza Competent Consulting este „Succesul dumneavoastră este profesia noastră”.
Competent Consulting
Mariana Bichiş – Manager,
tel. (021)-688-7548, 0726-801-881, 0788-294-801
contact@competent.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/competent-consulting/v-ati-sponsorizat-intalnirea-cu-robert-dilts